Hjelp? Gravid eller ikke ?

Bkno2497620

Andre møte med forumet
Hei!
Nå er jeg 5 dager forsinka med mensen, har vondt men som sagt ingen blod.
Tok mange tester i løpet av de dagene og alle kommer svak positiv.
Streken er veldig svak, og har ikke blitt noe sterkere i løpet av disse dagene. Kan det hende at det er fortsatt for tidlig? Hva tenker dere ??
ser dere streken?
hjelp, for jeg vil gjerne være gravid ! ❤️

Vedlegg

• 6A89B2AB-0787-4BB6-BC3C-E83843EF74A0.png
    6A89B2AB-0787-4BB6-BC3C-E83843EF74A0.png
    3,5 MB · Visninger: 76
har tatt 5-6 tester og alle har sånn svak strek. Ikke bare en av de, så tror ikke det kan være skygge eller noe feil med testen. Da jeg har tatt flere

Hvis du får sånne streker over fem dager, så tenker jeg at du enten er en av dem som får mye skygger, at det er dårlige tester, eller at det er *noe* der, som ikke er liv laga, dessverre. Kan også være relevant om streken kom før eller etter 5 minutter.

Med sen menstruasjon, har du mest sannsynlig fått en senere eggløsning enn normalt? Så, ville bare fortsatt å teste nå og da til evt tydelig positiv test, eller evt mens kommer.

Hvis du får sånne streker over fem dager, så tenker jeg at du enten er en av dem som får mye skygger, at det er dårlige tester, eller at det er *noe* der, som ikke er liv laga, dessverre. Kan også være relevant om streken kom før eller etter 5 minutter.

Med sen menstruasjon, har du mest sannsynlig fått en senere eggløsning enn normalt? Så, ville bare fortsatt å teste nå og da til evt tydelig positiv test, eller evt mens kommer.
takk for god svar! håper virkelig at det er bare tidlig og den blir sterkere og tydeligere snart. Skal prøve å vente et par dager før jeg tester igjen.

takk for god svar! håper virkelig at det er bare tidlig og den blir sterkere og tydeligere snart. Skal prøve å vente et par dager før jeg tester igjen.

Tenker det aller helst er skygger; men det betyr jo ikke at du ikke kan få positive tester om noen dager :D lykke til.

Back
Topp