Hjelp, GonalF

Solsikken10

Flørter med forumet
Ups, leste ikke så veldig nøye på bruksanvisningen til GonalF.
Så hadde den i kjøleskapet, tok den ut når vi dro bort og hadde den i romtemperatur i ca tre timer... La den så i kjøleskapet igjen. Men ser nå at den ikke skal tilbake dit om den har vært oppvarmet! Har noen drøyd det med å legge den i kjøleskapet og likevel fått virkning?? :happy:
 
Den kan være i romtemp i 30 dager etter den er tatt i bruk
 
Screenshot_20191010-230134_Felleskatalogen.jpg
 
Ja, så det.. Men jeg tolker det som at om den har vært varmet opp skal den ikke skal kjøles ned igjen, eller er det jeg som tuller?
Tror ikke det er krise for et par timer altså, men når skal den åpnes evt? Er jo bare å putte den i romtemp om den ikke er åpnet, evt bare fortsette å bruke den romtemperert.
Jeg synes det var bedre med romtempererte sprøyter enn de fra kjøleskap
 
Tror ikke det er krise for et par timer altså, men når skal den åpnes evt? Er jo bare å putte den i romtemp om den ikke er åpnet, evt bare fortsette å bruke den romtemperert.
Jeg synes det var bedre med romtempererte sprøyter enn de fra kjøleskap
Har de i romtemp nå igjen :rolleyes: den ene er nesten tom, den andre åpner jeg på lørdag... Hatt de i to uker hjemme. Ble bare skeptisk på at jeg hadde temperert dem for å kjøle dem ned... For det skal man ikke sånn som jeg leser det :confused:
Men ja, mye bedre å sette når det er romtemp på dem :)
 
Har de i romtemp nå igjen :rolleyes: den ene er nesten tom, den andre åpner jeg på lørdag... Hatt de i to uker hjemme. Ble bare skeptisk på at jeg hadde temperert dem for å kjøle dem ned... For det skal man ikke sånn som jeg leser det :confused:
Men ja, mye bedre å sette når det er romtemp på dem :)
Gjør nok ingenting :) ikke tenk på det. Værre med ovitrelle, den må stå i kjøleskap lengst mulig.
 
Back
Topp