Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, du har absolutt ikke ødelagt noenting! Jeg har glemt en hel dose før og det har gått bra! Det er ikke såååå nøye med når du tar det, +- 4 timer betyr absolutt ingenting!har jeg ødelagt alt nå? Tok den nå 4 timer for seint. Tar alltid kl 6 og 18, men er så totalt fjærn og skjønner ikke hvordan jeg glemte å ta det når jeg la minsten
Tusen takk!! Var helt på gråten hær, og mannen blir stakkars helt maktesløs når man ikke vetNei, du har absolutt ikke ødelagt noenting! Jeg har glemt en hel dose før og det har gått bra! Det er ikke såååå nøye med når du tar det, +- 4 timer betyr absolutt ingenting!
Jeg vet hvor stressa man kan bli når man har opplevd mye kjipt, det er en skikkelig psykisk påkjenningTusen takk!! Var helt på gråten hær, og mannen blir stakkars helt maktesløs når man ikke vet
Det var utrolig betryggende å høre tusen takk for at du alltid svarer så beroligende
Ja, det er det ingen tvil omJeg vet hvor stressa man kan bli når man har opplevd mye kjipt, det er en skikkelig psykisk påkjenning
Det forstår jeg veldig godt! Vet det er mange som sliter med infertilitet og tidligere spontanaborter som velger å gå i terapi. Det er en enorm psykisk og fysisk påkjenning. Det kan faktisk anses som ett traume for mange. Og noen utvikler faktisk ptsd. Så du skal ikke skamme deg over å ha mye følelser rundt dette! Det er veldig forståeligJa, det er det ingen tvil om
Vet ikke om jeg klarer flere runder psykisk hvis det ikke går nå man blir så sykt langt nede klokka er jo heller ikke på min side, og mannen er enda eldre enn meg igjen
Men shit hvor mye man prøver å finne det positive i ting å klamrer seg til håp