Hjelp: Gave til farmor som blir 85!

kattemamma

Lei av å elske
Vi skal i 85 årsdag på lørdag og kom på vi burde jo ha en gave..
Normalt pleier pappa å ordne en fellesgave men han har bare gave fra seg og kona i år. Og min svigerinne hadde ordna noe fra hennes foreldre + henne og min bror så nå aner jeg ikke hva vi skal finne på... Gode forslag til 85 årsgave?
 
Hmm..

Hva med en heldag med barnebarnet, type spa og middag etterpå?
 
Det er så vanskelig med disse som har alt. ;) Bøker? Musikk? En kurv med ulike produkter som kan "brukes" opp, spekemat, vin ,manikyrsett spaprodukter osv.osv. Gavekort på en opplevelse, hvis hun er sprek nok, og kommer til å benytte den. Et fint pledd. Et fint pynteskjerf. Bare ting jeg kom på i farten. ;) Vet det er vanskelig. Enda vanskeligere med gamle menn. :O
 
Det er så vanskelig med disse som har alt. ;) Bøker? Musikk? En kurv med ulike produkter som kan "brukes" opp, spekemat, vin ,manikyrsett spaprodukter osv.osv. Gavekort på en opplevelse, hvis hun er sprek nok, og kommer til å benytte den. Et fint pledd. Et fint pynteskjerf. Bare ting jeg kom på i farten. ;) Vet det er vanskelig. Enda vanskeligere med gamle menn. :O
Ja... skikkelig vanskelig... takk for tips!
 
Det var en god ide! Finnes noen som klipper hjemme også. Ellers så kan kanskje pedikyr/ fotbehandling være noe.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Har nå funnet ut at hun skal få en plante hun kan ha i hagen. Hun har stor hage og har fått endel planter og de blir alle oppkalt etter giveren. Så hun har blant annet tante Ragna og onkel Lars så da kan vi også ha vår plante i hagen ;)
 
Har nå funnet ut at hun skal få en plante hun kan ha i hagen. Hun har stor hage og har fått endel planter og de blir alle oppkalt etter giveren. Så hun har blant annet tante Ragna og onkel Lars så da kan vi også ha vår plante i hagen ;)
Det var jo en super ide!
 
Back
Topp