PINK DIAMOND
Elsker forumet
Jeg lurer på hvordan DERE får
G-punkt orgasme?
Sprutorgasme?
Vaginal (gpunkt?) ?
G-punkt orgasme?
Sprutorgasme?
Vaginal (gpunkt?) ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: eucalyptus
Jeg lurer også litt på det samme her.. før jeg fødte mitt barn, fikk jeg lett vaginal orgasme og kunne squirt eller sprutorgasme eller hva det heter. men nå får jeg ikke til lenger [&o] det er akkurat som ting har flytta på seg der inne og jeg finner ikke g-punktet mitt lenger[&o]
ORIGINAL: Hylei
Jeg lurer også litt på det samme her.. før jeg fødte mitt barn, fikk jeg lett vaginal orgasme og kunne squirt eller sprutorgasme eller hva det heter. men nå får jeg ikke til lenger [&o] det er akkurat som ting har flytta på seg der inne og jeg finner ikke g-punktet mitt lenger[&o]
Ganske utrolig at enkelte får til det. Jeg har aldri fått g-punkt orgasmer, bare orgasmer der jeg selv må hjelpe til.. KJEDELIG [:(]
ORIGINAL: Rødtoppen Hissig
Hvordan jeg får det? Jeg har sex... [8D]
ORIGINAL: Hylei¨
Ganske utrolig at enkelte får til det. Jeg har aldri fått g-punkt orgasmer, bare orgasmer der jeg selv må hjelpe til.. KJEDELIG [:(]
ORIGINAL: PINK DIAMOND
ORIGINAL: Rødtoppen Hissig
Hvordan jeg får det? Jeg har sex... [8D]
Hvilke stillingeR? Hvordan stimulering? HVA??[8D]
heheh
ORIGINAL: Kosepusen
får lettest vaginal orgasme etter mye stimulering først, og helst når jeg blir tatt bakfra[:)] ellers så kan man legge ei pute under rumpa når man gjør misjonærstillingen. Men d tar litt tid! G punktet er noe som må stimuleres lenge, det er ikke en knapp man trykker på inni der så får man orgasme. Får ikke vaginal orgasme når man tar en kjappis[:D] spruting får jeg ikke til, men vi har prøvd. Øvelse gjør mester.
Hva med å prøve selv med en dildo for å bli best kjent med kroppen og hva som føles best?
Jeg må si at det kan vel skje ting under fødsel som gjør at g punktet ikke er så lett å treffe på, for min del ble alt best under graviditeten og etterpå.
ORIGINAL: Hylei
Dildo er overhodet ikke det samme, det er i grunn pyton å bruke selv, men litt bedre når mannen hjelper til der også.. Hehe [8D]
Vi har prøvd i flere timer, men funker ikke, også går det så utrolig lett for gubben.. [&:]