Hjelp fra danske-jentene, ang tog mellom København og Legoland

magnolia

Gift med forumet
Januarhula 2014
Lurer bare på om noen av dere danske her inne eller nordmenn som bor/har bodd i Danmark vet om det går tog (evnt buss) fra København til Legoland (som er i Billund sånn jeg har forstått det)??? Eventuelle sider jeg kunne sjekka ut på nettet!? Prøvd å google uten særlig hell....[&:]
Skjønte det er ca 200km mellom de to byene men fant bare side til bilutleie og nå tyr jeg altså til dere som er litt bedre kjent i dejlige Danmark[;)]

jeg har ikke tatt tog eller vært i Billund  , men [link=http://www.dsb.dk]www.dsb.dk[/link] må jo være noen svar der til deg [:)] du vet jeg ikke er noe på kart [8D][;)]

Heya....!!! En tur til Danmark høres dejlgit ut! [:D] Der er desværre meget dårlige forbindelser med offentlige transportmidler til Legoland. Du må ta tog til Vejle eller Kolding og så videre med bus (relativt lang bustur) men ved ikke om legoland arrangerer egne busser fra de nævnte byer - det kan du sikkert få oplyst hvis du ringer til legoland... Hvor skal du flyve fra? Stavanger? Bergen? Oslo? Alle tre steder flyver direkte til Billund og så lander du omtrent midt i Legoland og det er en relativ billig flytur. Da kan du bestille flybilletter på www.cimber.dk. Tror faktisk de af og til annoncere med pakkerejser til Legoland [:D] Håber det hjalp!

ORIGINAL: baby72

For å sjekke buss/tog forbindelser, kan du gå inn på www.rejseplanen.dk

Rejseplanen er genial! Den regner ut med både tog og buss.
Ser ut som at det går an med bare et skift.

Back
Topp