HJELP! fostervann?

Piikachu

Glad i forumet
Jeg har, som dere ser termin i dag [:)]
Det jeg lurer på er om det er noen som har opplevd at fostervannet gikk etter du har vært på toalettet?

I natt i 01.30 tiden var jeg på do, og når jeg skulle kle på meg trusa og nattboksa var det helt vått. Det var en rimelig stor flekk. (men jeg merket ikke om det kom noe på gulvet, eller matta forsåvidt). Dette må ha skjedd i det jeg skulle kle på meg. Jeg var rimelig trøtt [:)] Hodet er godt festet, og jeg føler magen har synket enda mer, men jeg lekker jo ikke. Hvis jeg lekker kommer det så lite at jeg ikke merker det og at jeg ikke kan kjenne det på bindet. (altså at det kommer i dråper ellernoe). I tilegg går jeg ofte -ca hver time om ikke mer- på do. Men - jeg var jo ikke våt i buksa før jeg gikk på do. Kan det være fostervannet?

Jeg skal til jordmor på time klokken halv 11, skal jeg vente til jeg har snakket med henne eller? Vi bor 1 time unna sykehuset skjønner du. :)

I tilegg har jeg hatt litt murringer/sammentrekkninger som ikke er regelmessige i det heeele tatt [8D]

ORIGINAL: Mamma til Theo

Jada[:)] Vent til du kommer til jordmor[:D]
Hun har sånne urinstix hun kan teste med for å se om det er fostervann eller ikke[:D]
Lykke til da!

Okidoki, tusen takk for svar [:D]

kan være det ja...
Jeg hadde vist lekt fostervann med begge mine, de spurte meg om jeg hadde merket noe, men jeg var jo på do hvert 5 min på den tiden så jeg kunne ikke svare på det... hehe

Men snakk med JM når du er der på time idag[:)]

Mulig hodet sitter som en propp så ikke resten av vannet kommer ja[:)] Du får nok vite av din jm hva du ksal gjøre[:D] Krysser fingre for at det er vannet og at du er ferdig i morra[:D] Lykke til...misunnelig[8D] spennende tid[:D]

ORIGINAL: Rebecca85

Mulig hodet sitter som en propp så ikke resten av vannet kommer ja[:)] Du får nok vite av din jm hva du ksal gjøre[:D] Krysser fingre for at det er vannet og at du er ferdig i morra[:D] Lykke til...misunnelig[8D] spennende tid[:D]

Jeg er jo ikke ferdig i mårra hvis ikke riene melder sin ankomst [8D] men ja, håper det skjer noe i dag altså, jeg er klar [:D]

ORIGINAL: Mariapjusi

Jeg er jo ikke ferdig i mårra hvis ikke riene melder sin ankomst [8D] men ja, håper det skjer noe i dag altså, jeg er klar [:D]

kan aldri vite[;)] kan gå fort når riene først kommer[:)]
lykke til[:)]

ORIGINAL: Zera

ORIGINAL: Mariapjusi

kan aldri vite[;)] kan gå fort når riene først kommer[:)]
lykke til[:)]

Først må de bare komme [:)]

Back
Topp