Hjelp fort

lillemeg2

Glad i forumet
Februarhjertene2017
Lurte på om man får svar med en gang hos legen hvis man tar blodprøve for å måle hcg? Har ikke hatt mere av det brune utfloden siden i morres, prøvde til å med å stikke en qtips rett innenfor for å se om det ble noe brunt, men ingen ting (sorry detaljer). Å siden jeg egentlig har tannlegetime i morgen så vil jeg jo finne ut om jeg er gravid da det er en sansynelighet for at tannlegen vil ta rønkenbilde.
Regner med at hcg vises tidligere på en blodprøve enn en test også ja?

jeg har tatt blodprøve mandag og idag, og får svar i morgen (håper jeg) , eller fredag om det er normal stigning...
(må gå 2 dager mellomrom for å se sikkert om der er ok stigning)

Skjønner at jeg må vente på å få svar på stigning. Men lurte på om jeg kan få vite med en gang om der er hcg i det hele tatt. altså om det er en spire inni der eller ikke. etter 3 svake positiv med docmorris så fikk jeg nå en negativ CB. Å jeg hadde brunlig utflod i morres som både kom i trusa og litt på papiret. Tok på bind for jeg regnet med jeg kom til å blø snart også siden det samme skjedde sist, men har ikke kommet noe etter. ville vert dumt å riske noe hvis jeg faktisk er gravid. Men vil liksom ikke heller avlyse tannlegen med mindre jeg må siden det er noe som jeg får dekket, å vedtaket varer ikke evig :/

Jeg Var å målte på mandag (hadde positiv test lørdag) skal måle igjen på mandag. Men de får svar dagen etter. Men legen sa til meg at en vil ha utslag på hcg i noen dager etterpå. Derfor måler de en uke etter for å sammenligne. Han sa også at det var ikke vits å ta gravitest for den ville bli positiv selv om en sa var tilfelle. Begynnte å blø på mandag. Du kan ikke utsette timen? Si du er syk? For å slippe å ta noen sjangs?

Du kan si til tannlegen at du mistenker gravi. For da kan du ta røntgen senere. D gjorde jg i mitt forrige sv.skap. og da kom jg bare tilbake etter sv.skapet og tok røntgen. Evt ta fratrekk i regninga til tannlegen. Altså.. undersøkelse uten røntgen :-)

Får vel gjøre det å smøre meg med tålmodighet. Jeg har ikke hatt noe blod, bare ganske lys brun utflod. Å mens smerter av å på. Hater dette. Hvis det ender i sa nå så blir det ikke prøving av ny spire før etter jul siden vi skal til Hellas i bryllup til sommeren. Vil ikke dra dit nesten høygravid å ende med å føde der. Familien til kjæresten bor i Hellas, å det hadde vert gøy å komme dit i sommer med en liten baby :)

Du kan si til tannlegen at du mistenker gravi. For da kan du ta røntgen senere. D gjorde jg i mitt forrige sv.skap. og da kom jg bare tilbake etter sv.skapet og tok røntgen. Evt ta fratrekk i regninga til tannlegen. Altså.. undersøkelse uten røntgen :)
Er ikke undersøkelse. Fikk vedtak om å fikse alle tennene mine ila dette året. Å har gått dit jevnlig siden februar. Å da bruker tannlegen å ta rønken nå å da.
Skal egentlig ha MR rønken på tirsdagen av ryggen min også (folk må tenke jeg er gal om jeg er gravid nå som blir gravid med den ryggen jeg har). Det var ikke planlagt, men så utrolig ønsket alikevel

Back
Topp