Hjelp, fort...

smash

Forumet er livet
VIP
Minsta på snart 3, har ligge å skrike siden kl 3 i natt. Sier ho har vondt i øret. Og når jeg tar der, skriker ho skikkelig[:(]
Ville dere gitt ho paracet? Vil det hjelpe litt på smertene?
Vet ikke mine arme råd nå! Er utslitt og minsta har det så vondt stakkars!
Har dere andre tips mot øreverk?

ORIGINAL: Darthe

Tror ikke du skal ha dårlig samvittighet om du gir henne paracet nei. Ikke noe godt å ha så vont!
Du kan jo ringe legevakt å spørre om råd også?

Har lite erfaring med øreverk så jeg har dessverre ikke noe bedre råd å gi.

God bedring!

Ok, da gir jeg ho en paracet etterpå. Takk for svar!

ORIGINAL: ^Carro^

Da snuppa hadde startende ørebetennelse sa legen påsykehuse til meg at man kunne behandle det med paracet og nesespray[:)]

Nesespray? Er ikke det litt vanskelig å gi til barn?

søstra mi var mye plaget med ørebetennelse da vi var små. Da ble vi anbefalt å blåse forsiktig i øret hennes, den varme pusten skal visst lindre. Husker vi satt sånn hele veien inn til legevakta flere ganger.

Ellers MÅ du bare gi paracet, det er fryktelig vondt med ørebetennelse, og som det sies over her, så er nesespray /evt. dråper en bra ting å gi[:)]

ORIGINAL: Fru Lotten

søstra mi var mye plaget med ørebetennelse da vi var små. Da ble vi anbefalt å blåse forsiktig i øret hennes, den varme pusten skal visst lindre. Husker vi satt sånn hele veien inn til legevakta flere ganger.

Ellers MÅ du bare gi paracet, det er fryktelig vondt med ørebetennelse, og som det sies over her, så er nesespray /evt. dråper en bra ting å gi[:)]

Tusen takk for tips! Har gitt paracet, og nå har ho endelig sovnet på sofan under dyna!

Ja, merker forskjell på jenta mi! Paracet hjalp og en halvtime med søvn hjalp[:D]

Back
Topp