*Aulile* Glad i forumet 17 Jan 2011 #1 sambo er i taxfree nå og skal kjøpe noe til meg... noen som har tips til god ansiktskrem? jeg har helt vanlig fin og glatt hud hehehe eller noe annet han kan kjøpe der? ikke godis da jeg er på slankern og ikke drikke da han er på reise med mindreårig gjennom jobb..
sambo er i taxfree nå og skal kjøpe noe til meg... noen som har tips til god ansiktskrem? jeg har helt vanlig fin og glatt hud hehehe eller noe annet han kan kjøpe der? ikke godis da jeg er på slankern og ikke drikke da han er på reise med mindreårig gjennom jobb..
Blåveispiken Glad i forumet 17 Jan 2011 #2 Estee Lauder - Hydrationist maksimum fuktighetslotion ( til normal/ kombinasjonshud ) Veldig god :)
B Beibinvår09 Forelsket i forumet 17 Jan 2011 #3 Versace - bright crystal[:)] En herlig parfyme som er relativt dyr[8D]
*Aulile* Glad i forumet 17 Jan 2011 #4 ORIGINAL: Blåveispiken Estee Lauder - Hydrationist maksimum fuktighetslotion ( til normal/ kombinasjonshud ) Veldig god :) takk!
ORIGINAL: Blåveispiken Estee Lauder - Hydrationist maksimum fuktighetslotion ( til normal/ kombinasjonshud ) Veldig god :) takk!
*Aulile* Glad i forumet 17 Jan 2011 #5 ORIGINAL: Beibinvår09 Versace - bright crystal[:)] En herlig parfyme som er relativt dyr[8D] hihi hva vil relativt dyr si? [:D]
ORIGINAL: Beibinvår09 Versace - bright crystal[:)] En herlig parfyme som er relativt dyr[8D] hihi hva vil relativt dyr si? [:D]