Hjelp - flaskegreier

• Trådstarter Trådstarter Mamma_Lillemor
  • Opprettet Opprettet
Vi har og sverga til Avent, mens venninna mi brukte Dr.Brown.. Hva som er bedre med noen fremfor andre, vet jeg ikke... Jenta mi tok liksom Avent, og det hadde jeg fått i flere babypakker, så da brukte jeg bare de :)

Vi brukte avent til nr 1. Men nr 2 ville ikke ha aventflaskene så vi prøvde mam å de ville han ha! :-p har opplevd noen ganger at de lekker men da har jeg bare glemt å dra i smokken så den sitter skikkelig etter vask eller skrudd den skjevt på. Aldri måttet kaste Pga noe galt.
Skal kanskje ikke amme frøkna som kommer i Februar å da vurderer vi dr brown siden hun skal bruke fra nyfødtalder men har ikke erfaring

Vår mam lakk som ei sil, kasta 3 flasker pga det :/
Ville ikke handlet inn masse av en type på forhånd, da enkelte babyer er kresne på hvilke tuter de vil ta. Vår tok heldigvis alt (nå ammet jeg til han var 1 år, men brukte flaske innimellom) men han foretrekker Nuk sine.

Fraråder å kjøpe de fra Mam som har sånn smart rensefunksjon til micro. De lekker veldig lett overalt... Irriterende :(

Edit: Ser at Mamsemums har vært veldig fornøyd med disse, så kan være vi har vært uheldig med våre ifht lekking
Så kjipt! Det er sure penger. Vi hadde vel 8-10 flasker av Mam til slutt, men ingen lekkasje :-)

Back
Topp