Hjelp, fjerne informasjon fra helsekort?

Apophyllite

Flørter med forumet
Hei, og hjelp! Helt i starten av graviditeten fylte jeg som vanlig ut helsekortet med jordmor. Under «rus» innrømte jeg å ha utforsket litt i tidlig ungdom, altså rundt 17-18-års alderen. Hun skrev da på helsekortet at jeg har «utforsket tidligere». Samtidig har jeg noen psykiske plager på papiret. Jeg synes dette i kombo er litt ubehagelig å ha skrevet ned da de fleste er dømmende og jeg er redd dette er nok til å blande inn andre instanser. Også ubehagelig om noen skulle tvile på mine evner som forelder..
Er det da mulig å bare hvite ut/legge blanko over dette «utforsket tidligere»? Skal jeg ta det opp med jordmor? Synes også informasjonen er kjempe unødvendig da det ikke er noe relevant den dag i dag.
 
Enig med deg at det ikke er relevant å ha på helsekortet :) Jeg ville ha spurt jordmor om dere kan fylle ut skjemaet på nytt.
Men det burde jo ikke være noe problem at du eksperimentert tidligere sånn sett, tviler på at det får noen konsekvenser altså. De fleste har vel kanskje utforsket noe i den alderen :Heartred Men skjønner at det blir dumt å evt skulle forsvare seg.
 
Back
Topp