HJELP!! FÅTT EN UNDULAT PÅ BESØK!!

lemo

Gift med forumet
Det kom plutselig en undulat flyvende og satte seg ned på balkongen vår. Har fått fanget den, og gitt den vann og litt mat, men kan jo ikke ha den her. Har hverken noe egnet sted eller mulighet. Ringt en dyreklinikk som ikke visste om noe sted jeg kunne levere den, og er klin umulig for meg å finne eieren. Vesla ligger og sover og å begynne å lete etter eierne er uanset som å lete etter ei nål i en høystakk her vi bor. Gode tips anyone?? Ikke lyst til å slippe den uten at jeg vet den har tak over hodet heller.

Sett anonse i avisa, eller heng opp lapper rundt om kring [;)]

Uff stakkar undulat[&o]

åååå så søtt,elsker undulater[:D]

levere den te dyrebutikken?
skrive annonse om noen som savner eller vil ha en undulat?[;)]

Den var nydelig, minnet meg om min Pippo som jeg hadde for noen år siden [:D]

trur den ikke bur sååå langt unda deg,sikkert en i nabolage sin...tamme han va da...

sleppe du han ut vil den nokk ikke leve veldi lenge...[&:][:(]

er nåkk et tegn at du må få deg fulebur hehe[;)][8D]

Da har jeg snakket med vaktmesteren, som var på ferie. Stakker, så forstyrret jeg[8|] Var en i borettslaget som hadde mistet undulaten sin for 1 1/2 måned siden. Prøvde å ringe, men ikke noe svar. Er vel heller tvilsomt om det er samme også etter så lang tid. Så har jeg snakkt med en dyrebutikk, som gjerne tar henne i mot. Er visst en hun i følge fargen på nebbet.

fine farger.

ORIGINAL: lemo

Lyst på en ny undulat kanskje, DD? [8D]

Det hadde vært veldig koselig, men har ikke plass nå [&o]
Tenkte LI skulle få en undulat når vi flyttet i egen leilighet [:)]

Du får henge opp lapp på butikken i morgen.

Eller kanskje høre inne på generell? Verden er ikke stor ser du.

Første jeg tenkte var; næmmen så hyggelig da!
Ikke alle som er så heldige å få besøk av undulater!
Hvis du trenger bur, kan du få låne et av meg (har hatt fugl i min barndom, og fatter'n lider av samlemani [:D])
Eller skal du levere henne imorgen?

Må bare nevne det:
Min første erfaring med undulat var da jeg var 3 år.
Den stod ute på verandaen i finværet, jeg fikk åpna døra og slapp fuglen ut.
Da Mamma kom ut, sint som ei furie og spurte meg HVA I ALLE DAGER JEG DREV MED?? sa jeg veslevoksent; "Fugler skal ikke sitte i bur!"
Den fløy til grantreet over gata, og siden har ingen sett den.

så søt den var! funnet ut hva du gjør med den eller? jeg hadde kanskje ringt dyrebeskyttelsen?

fått tak i de som hadde mistet en? kanskje de vil ha den der uansett om det er den de mistet eller ei [:)]

Undulaten er nå levert til TAM Alna. Sannsynligvis blir den plassert i "fosterhjem" i kveld eller i morgen - faren til hun ene som jobba der hadde tatt imot en bortkommen fugl nå nylig og hade blitt så forelsket i den at han visst nok villa ha en til. Nesten trist å gi den fra seg, men kunne jo ikke ha denne fuglen i lyslykta mi heller. Skal følge med rundt her om noen etterlyser en undulat, i såfall vet jeg jo hvor den er[:)]

Fikk i shoppa litt i tillegg når vi først var på tur også[8D]

Back
Topp