HJELP! Ettåring våkner klokken 5!

MamaJane

Betatt av forumet
Hei, 

Ettåringen våres har begynt å våkne grytidlig. Klokken 5 om morningen våkner han! Det er bare de siste 2 ukene han har gjort det. Før kunne han sove til rundt kl 8. Han sover enda 2 blunder på dagen. Men tro om vi må prøve å gå over til en blund? Han legger seg 19, men sovner som regel ikke før 19.30-20. 

Andre med samme problem? 

Han våkner også ofte flere ganger i løpet av natten, typisk er i 24 tiden, i 3 tiden.
Sukk! 

Håper det går over :)

Sign :-) Hehe! Vi har og hatt det slik, men da han gikk over til kun 1 hvil om dagen sover han nå heldigvis til 6-7 av og til 8. Dette varierer litt :-)

Han hadde en periode nå hvor han våknet opp til tre ganger noen ganger 4, men det viste seg at han plagdes med pusten, så vi har startet med astma medisin å nå sover han mye bedre. Men er oppe en gang for flaske (mest for kos tror nå jeg).

Ser frem til hel nattssøvn en vakker dag ;-)

Å det var nesten godt å høre... nesten ;)

I dag prøver vi med kun en blund på dagen. Tenker å prøve noen dager å se om det kan bli bedre på natten.

Men ja... en vakker dag.....

Bra dere fant utav astmaen... så han kan få medisiner nå!!

missme86 skrev:
Sign :-) Hehe! Vi har og hatt det slik, men da han gikk over til kun 1 hvil om dagen sover han nå heldigvis til 6-7 av og til 8. Dette varierer litt :-)

Han hadde en periode nå hvor han våknet opp til tre ganger noen ganger 4, men det viste seg at han plagdes med pusten, så vi har startet med astma medisin å nå sover han mye bedre. Men er oppe en gang for flaske (mest for kos tror nå jeg).

Ser frem til hel nattssøvn en vakker dag ;-)

Håper nettene blir bedre hos dere :-) Tror bare vi må smøre oss med tålmodighet, selv om jeg kjenner at jeg vil rive av meg håret når det blir så lite søvn enkelte netter! Gjesp...

Back
Topp