Hjelp!!! Er Søknad min bra nok NÅ, har forandra en del.

Kikkymiki

Blir kjent med forumet
SØKNAD PÅ STILLING SOM BUTIKKMEDARBEIDER

Jeg viser til annonse på Finn.no, søker herved den ledige stillingen som butikkmedarbeider.

Jeg er ei jente 23 år gammel oppvokst og boende i Moss. Grunnen til at jeg søker stillingen hos dere er at jeg har gjerne lyst å jobbe med salg og butikkarbeid er det jeg trives å jobbe med.

Mine arbeidsoppgaver har forefallende arbeid som varepåfylling, rydding og vasking, kundebetjening, kasse, ansvar for å bestille varer, og dekke vakter ved sykdom.
Jeg vil nevne at jeg kan også kan bruke programer på nett, som bladcentralen, interpress, Gressnett.

I mine tidligere stillinger lærte jeg hvor viktig det er å yte god kundeservice og og fått utviklet mange egenskaper som jeg mener gjør at jeg egner meg for den aktuelle stillingen.

Som arbeider er jeg pliktoppfyllende og presis. Kundene står alltid i fokus, så for meg er serviceytelse viktig.

For nærmere opplysninger om min arbeidserfaring og utdannelse henviser jeg til vedlagt CV.

Det vil glede meg om dere finner mine kvalifikasjoner av interesse og jeg står med glede til tjeneste, dersom det er ønske med ytterlige opplysninger, eventuellt intervju.

Når jeg lagrer søknad, hvem format bør jeg lagre Søknad i, fikk Mail i går av en arbeidsgiver at han ikke fikk opnet søknaden.

ORIGINAL: Kikkymiki

Jeg viser til annonse på Finn.no, søker herved den ledige stillingen som butikkmedarbeider.

Jeg er ei jente 23 år gammel oppvokst og boende i Moss. Grunnen til at jeg søker stillingen hos dere er at jeg har gjerne lyst å jobbe med salg og butikkarbeid er det jeg trives å jobbe med.

Mine arbeidsoppgaver har forefallende arbeid som varepåfylling, rydding og vasking, kundebetjening, kasse, ansvar for å bestille varer, og dekke vakter ved sykdom. Litt omformulering?
Jeg vil nevne at jeg kan også kan bruke programer på nett, som bladcentralen, interpress, Gressnett.

I mine tidligere stillinger lærte jeg hvor viktig det er å yte god kundeservice og og fått utviklet mange egenskaper som jeg mener gjør at jeg egner meg for den aktuelle stillingen.

Som arbeider er jeg pliktoppfyllende og presis. Kundene står alltid i fokus, så for meg er serviceytelse viktig.

For nærmere opplysninger om min arbeidserfaring og utdannelse henviser jeg til vedlagt CV.

Det vil glede meg om dere finner mine kvalifikasjoner av interesse og jeg står med glede til tjeneste, dersom det er ønske med ytterlige opplysninger, eventuellt intervju.

Når jeg lagrer søknad, hvem format bør jeg lagre Søknad i, fikk Mail i går av en arbeidsgiver at han ikke fikk opnet søknaden.

Lagre den som .doc , ikke som .docx[:)]

Så nå grei ut den. Ikke for lang, å det er bra[:)]

Skriv litt mer sammenhengende, færre avsnitt.
Skriv mer om hvilke eganskaper du har, positive selvsagt. pliktoppfyllende, initiativtakende, selvstendig, ærlig, liker å ta i et tak osv.
Ikke "som arbeider", men "som arbeidstaker" eller "som person", evt "jeg legger vekt på å være en pliktoppfyllende person"

Og en enig med AKA demisk, skjønte ikke den setninga..

Jeg viser til annonse på finn.no, og søker herved på den ledige stillingen som butikkmedarbeider.

Jeg er ei 23 år gammel jente, oppvokst og boende i Moss. Grunnen til at jeg søker stillingen hos dere er at jeg gjerne har lyst å jobbe med salg, og butikkarbeid er det jeg trives med.

Mine arbeidsoppgaver har vært forefallende arbeid som varepåfylling, rydding og vasking, kundebetjening, kasse, ansvar for varebestilling og å dekke vakter ved sykdom.
Jeg vil nevne at jeg også kan å bruke programmer på nett, som bladcentralen, interpress og gressnett.

I mine tidligere stillinger lærte jeg hvor viktig det er å yte god kundeservice og jeg har fått utviklet mange gode egenskaper som jeg mener egner seg for den aktuelle stillingen.

Som person er jeg pliktoppfyllende og presis. Kundene står alltid i fokus, så for meg er serviceytelse viktig.

Håper dette vil være av interesse, og om ønskelig, stiller jeg gladelig opp til intervju.

Tok meg den friheten til å skrive om litt, jeg. Har vært gjennom dette mange ganger via skolen, og har fått prentet inn hva som er viktig å ha med og ikke. Ikke meningen å tråkke på tærne, bare noen tips [:)]

Jeg er ei jente 23 år gammel oppvokst og boende i Moss. Grunnen til at jeg søker stillingen hos dere er at jeg har gjerne lyst å jobbe med salg og butikkarbeid er det jeg trives å jobbe med. Det blir dobbelt opp. DU må evt putte og i mellom (butikkrbeid, og det er det jeg )

Mine arbeidsoppgaver har forefallende arbeid som varepåfylling, rydding og vasking, kundebetjening, kasse, ansvar for å bestille varer, og dekke vakter ved sykdom.

Jeg er ei jente 23 år gammel oppvokst og boende i Moss. Grunnen til at jeg søker stillingen hos dere er at jeg har lyst til å jobbe med salg, og butikkarbeid er det jeg trives mest med.

Mine arbeidsoppgaver har bl.a omhandlet varepåfylling, rydding og vasking, kundebetjening, kasse, ansvar for å bestille varer, og dekke vakter ved sykdom.
Jeg vil nevne at jeg kan også kan bruke programer på nett, som bladcentralen, interpress, gressnett.

I mine tidligere stillinger lærte jeg hvor viktig det er å yte god kundeservice, og har utviklet mange egenskaper som jeg mener gjør at jeg egner meg for den aktuelle stillingen.
Som arbeider er jeg pliktoppfyllende og presis. Kundene står alltid i fokus, så for meg er ytelse av service viktig.

Håper på positivt svar fra dere.

Mvh,

blabla blaaaa

Har gjort et forsøk på å skrive om litt jeg også. Lykke til på søknaden! [:)]

Jeg tok meg den frihet å endre litt på søknaden din.. Håper du ikke blir fornærmet, men jeg har jobbet med å ansette folk i butikk og vet hva jeg personlig har sett etter i en søknda.. :)

Jeg viser til annonse på Finn.no, og søker herved den ledige stillingen som butikkmedarbeider.

Jeg er ei jente 23 år gammel som er født og oppvokst i Moss.
Jeg ønsker å søke stilling hos dere fordi jeg trives godt med salg og butikkarbeid.

Tidligere har mine arbeidsoppgaver vært kassebetjening, varepåfylling og annet forefallende butikkarbeid.
I tilegg har jeg hatt ansvar for varebestilling og vaktlister ved sykdom.

Jeg er av erfaring opptatt av å yte god kundeservice, og ser på meg selv som en god kandidat til deres utlyste stilling.

Som person er jeg pliktoppfyllende og presis. Kundene står alltid i fokus, og for meg er service viktig.

Det vil glede meg om dere finner mine kvalifikasjoner av interesse og jeg ser frem til et eventuelt intervju.

Jeg ville heller skrevet "...er at jeg gjerne har lyst til..." også må du ha et komma mellom salg og butikkarbeid

Mine arbeidsoppgaver i tidligere jobber har vært forefallende arbeid som varepåfylling, rydding og vasking, kundebetjening, kasse, ansvar for å bestille varer og dekke vakter ved sykdom.
(mellomrom)
Jeg vil (også) nevne at jeg kan også kan bruke programer på nett, som bladcentralen, interpress, Gressnett.

I mine tidligere stillinger lærte jeg hvor viktig det er å yte god kundeservice(her må det være et komma) og og (her bør du skrive har) fått utviklet mange egenskaper som jeg mener gjør at jeg egner meg for den aktuelle stillingen.

Lagre i Word

ORIGINAL: Thunderella

Jeg tok meg den frihet å endre litt på søknaden din.. Håper du ikke blir fornærmet, men jeg har jobbet med å ansette folk i butikk og vet hva jeg personlig har sett etter i en søknda.. :)

Jeg viser til annonse på Finn.no, og søker herved den ledige stillingen som butikkmedarbeider.

Jeg er ei jente 23 år gammel som er født og oppvokst i Moss.
Jeg ønsker å søke stilling hos dere fordi jeg trives godt med salg og butikkarbeid.

Tidligere har mine arbeidsoppgaver vært kassebetjening, varepåfylling og annet forefallende butikkarbeid.
I tilegg har jeg hatt ansvar for varebestilling og vaktlister ved sykdom.

Jeg er av erfaring opptatt av å yte god kundeservice, og ser på meg selv som en god kandidat til deres utlyste stilling.

Som person er jeg pliktoppfyllende og presis. Kundene står alltid i fokus, og for meg er service viktig.

Det vil glede meg om dere finner mine kvalifikasjoner av interesse og jeg ser frem til et eventuelt intervju.

Denne er god. (jeg har også hatt ansettelsesansvar[;)])

Kjempefin[:)]

Nej det var kjempe snilt av deg å hjelpe takk skal du ha :)

Håper du får jobben!! :)

Back
Topp