Hjelp!!! Er Søknad min bra nok? eller bør jeg forandre noe??

Kikkymiki

Blir kjent med forumet
SØKNAD PÅ STILLING SOM BUTIKKMEDARBEIDER

Jeg viser til annonse på Nav.no, og tillater meg med dette å søke den ledige stillingen som Butikkmedarbeider hos Rimi

Jeg er ei jente 23 år gammel oppvokst og boende i Moss. Grunnen til at jeg søker stillingen hos dere er at jeg har gjerne lyst å jobbe med salg og butikk arbeid er det jeg elsker å jobbe med.

Av relevant arbeidserfaring har jeg jobbet på Kiwi, Tele2, og Cubus. Mine arbeidsoppgaver var forefallende arbeid som varepåfylling, rydding og vasking, kundebetjening, kasse, ansvar for å bestille varer, og dekke vakter ved sykdom.
Jeg vil nevne at jeg kan også kan bruke programer på nett som bladcentralen, interpress, Gressnett.

I denne tiden lærte jeg hvor viktig det er å yte god kundeservice og og fått utviklet mange egenskaper som jeg mener gjør at jeg egner meg for den aktuelle stillingen.

Som arbeider er jeg pliktoppfyllende og presis. Kundene står alltid i fokus, så for meg er serviceytelse viktig.

For nærmere opplysninger om min arbeidserfaring og utdannelse henviser jeg til vedlagt CV.

Det vil glede meg om dere finner mine kvalifikasjoner av interesse og jeg står med glede til tjeneste, dersom det er ønske med ytterlige opplysninger, eventuellt intervju.

Jeg viser til annonse på Nav.no, og tillater meg med dette å søke den ledige stillingen som Butikkmedarbeider hos Rimi

Jeg er ei jente på 23 år/Jeg er ei 23 år gammel jente oppvokst og boende i Moss. Grunnen til at jeg søker stillingen hos dere er at jeg har lyst til å jobbe med salg og butikk arbeid er det jeg elsker å jobbe med.

Av relevant arbeidserfaring har jeg jobbet på Kiwi, Tele2, og Cubus. Mine arbeidsoppgaver var forefallende arbeid som varepåfylling, rydding og vasking, kundebetjening, kasse, ansvar for å bestille varer, og dekke vakter ved sykdom.
Jeg vil nevne at jeg kan også kan bruke programer på nett som bladcentralen, interpress, Gressnett.

I denne tiden lærte jeg hvor viktig det er å yte god kundeservice og og fått utviklet mange egenskaper som jeg mener gjør at jeg egner meg for den aktuelle stillingen.

Som arbeider er jeg pliktoppfyllende og presis. Kundene står alltid i fokus, så for meg er serviceytelse viktig.

For nærmere opplysninger om min arbeidserfaring og utdannelse henviser jeg til vedlagt CV.

Det vil glede meg om dere finner mine kvalifikasjoner av interesse og jeg står med glede til tjeneste, dersom det er ønske med ytterlige opplysninger, eventuellt intervju.

Bare rettet litt, men ellers veldig bra[;)]

ORIGINAL: Kikkymiki

Jeg er ei 23 år gammel jente oppvokst og boende i Moss. Grunnen til at jeg søker stillingen hos dere er at jeg har gjerne lyst å jobbe med salg og butikk arbeid er det jeg trives å jobbe med.

Jeg vil nevne at jeg kan også kan bruke programmer på nett som bladcentralen, interpress, Gressnett.

Kjempe bra syns jeg! Bare et par skrive feil osv![:)]

kjempe flott søknad[:D][:D][:D]

Jeg hadde skrevet litt om meg selv, mine hobbyer, hvorfor jeg syns jeg passer til stillingen osv. også lagt ved CV. slipper du å skrive lang søknad neste gang, for da har du CV på data. [:)] 

Husk og legg ved cv. Og ikke skriv så mye om hvor du har jobbet og hva du er utdannet i søknaden. For slike ting ser de i den cv.
De hopper lett over søknader som blir for lange.

Og jeg ville kanskje byttet ut ordet tillater meg med noe annet i stedet...

[:)]

Jeg ville heller ikke skrevet tillater, bare skriv "søker herved" eller noe sånn.

Jeg fikk beskjed om å henvise til annonse funnet på feks. nav.no + dato.

Og jeg syns egentlig den var litt lang jeg..fikk beskjed om å holde den så kort som mulig.

Butikkmedarbeider skrives ikke med stor forbokstav når det står inne i en setning. Butikkarbeid er et ord, ikke to [:)]

det at du er pliktoppfyllenbde og presis er egentlig bare tomme ord når man sier det om seg selv.[:)]
så det kan du kutte

ORIGINAL: snuppis!

For guds skyld ikke skriv at du har funnet annonsen på nav.no!!!!!!!!!!!!! Skriv hjemmesiden til butikken. NAV "stjeler" annonse fra firmaene legger dem på sin egen side. Arbeidsgiverne liker ikke å lese "jeg viser til annonse på nav.no".

At du er 23 år og kommer fra Moss, står det helt sikkert i CV'en....så fjern det fra søknaden din.

Er ikke alle som leser avisa, og det er ikke bestandig de enkelte har nettsider med jobbutlysning...hva gjør man da?

i stedet for "tillater meg" så ville jeg skrevet " søker herved.."

Back
Topp