hjelp, er mailen min hacka??

2x 24November

Forumet er livet
VIP
Den driver sende ut liker (tør ikke åpne linkene så vet ikke hva de er) til nesten alle på lista mi.. sendte både igår og idag. Hva skjer??[:o][:o]

Mest sannsynlig er den hacka, ja. Endre passordet ditt med en gang, lag et som er litt langt og vanskelig, ikke noe en kan gjette seg frem til og sånt. Jeg gjorde det hos meg, og da slutta det å sende mail i hytt og pine til alle kontaktene.

Har du hotmail?

Det har skjedd med min også.. driver å sender ut mail til folk at jeg trenger penger, at jeg har gått på en super slankekur osv..[&:]
Tror hotmail er helt på styr for dette har skjedd med mannen min sin også..

ORIGINAL: verandahora

Virus ja.

Trenger ikke være virus. Hadde nada med det å gjøre hos meg.

ORIGINAL: Kaffikoppen

Har du hotmail?

Det har skjedd med min også.. driver å sender ut mail til folk at jeg trenger penger, at jeg har gått på en super slankekur osv..[&:]
Tror hotmail er helt på styr for dette har skjedd med mannen min sin også..

Er veldig lett å hacke hotmailkontoer.., spesielt om du lager et sånt passordspørsmål og sånt. Det er ikke å anbefale...

ORIGINAL: Kattekvinnen

Virus ja.

trur ikke det er virus, for pc'n min er heeeeeelt ny..

Har skjedd med meg og - får en hel haug med failed delivery notice i inboxen min i tillegg. Har prøvd ørten virus program uten å finne noe og hacket vil jeg ikke si heller. Det jeg har observert er at jeg tilfeldigvis er logget på fb og hotmail når det skjer. Skjer ikke ellers.

ORIGINAL: SistemannIMagen

Virus ja.

trur ikke det er virus, for pc'n min er heeeeeelt ny..

De fleste tror at de har virus når dem får trøbbel med pc'en, men som regel er det noe annet som er problemet. f.eks. trojanere og spyware (er IKKE det samme som virus). Gjennom spyware kan kontoen din fort bli hacka...

å herregud så blond jeg er, men finner ikke ut hvor jeg bytter passord[X(]

ORIGINAL: Vilnus

Har skjedd med meg og - får en hel haug med failed delivery notice i inboxen min i tillegg. Har prøvd ørten virus program uten å finne noe og hacket vil jeg ikke si heller. Det jeg har observert er at jeg tilfeldigvis er logget på fb og hotmail når det skjer. Skjer ikke ellers.

Endre passordet ditt, så er du sannsynligvis kvitt problemet. Er faktisk "noen" som er inne på kontoen din og sender det som blir sendt...

Sleit med den jeg også [8D]

Oppe i høyre hjørne (under navnet ditt) trykker du på "Profil" --> Dine personverninnstillinger --> E-post (står i margen på venstre sida) [:D]
Mer ?

Sleit med den jeg også [8D]

Oppe i høyre hjørne (under navnet ditt) trykker du på "Profil" --> Dine personverninnstillinger --> E-post (står i margen på venstre sida) [:D]
Mer ?

takk[:)]

Back
Topp