HJELP!!!! Er jeg gravid???

gulletnr3

Forelsket i forumet
Fikk svak positiv test på cb i dag, 11 dpo (3+4) såg tydelig krysset. MEN, kan det være lutinus eller ovitrelle som spiller meg et puss?? Er for redd til å juble enda! Håper på svar fra dere rutinerte :)

Oi, så spennende! Jeg holder en knapp på at du er gravid, ja. Testet selv klart positivt på ettermiddag rugedag ni, kort tid etter forrige gang jeg hadde tisset. Så ja, det er fullt mulig at du er gravid! Det er sjelden Ovitrelle sitter i sååå lenge, selv om jeg faktisk opplevde det selv under en av rundene med inseminasjon vi hadde før "the real thing" (hele 14 dager satt Ovitrelle i).

Jeg er overbevist om at du kan slippe jubelen løs, så det ville jeg gjort! Kjemisk kan man aldri gardere seg mot, men akkurat nå er du i hvert fall GRAVID! :)

Hentet fra felleskatalogen: Kan forstyrre måling av HCG i serum og urin med immunologisk teknikk i opptil 10 dager, noe som kan føre til en falsk positiv graviditetstest.

Så da kan du vel kanskje juble ?

x fingrene for deg :D

Tusen takk :) Testa igjen i dag, litt sterkere kryss på cb i dag. Ser det veldig tydelig, så da kan jeg vel slippe jubelen løøøøøøs!!!!!!!!!!! JEG ER GRAVID!!!!!!!!!!! :) :) :)

Yheeeeey :blob5 :blob6 :blob7 Gratulerer så mye! Ahhhhhh! Så deilig!!! :love017 Jeg testa positivt likt som deg og den ble bare sterkere og sterkere :) hurra for deg!

Gratulera så masse! :)

Back
Topp