Hjelp! Er jeg gravid eller ikke?

Tjohoo123

Flørter med forumet
3 dager før forventet mens 3E214F4A-2DCF-48C2-9F44-0E2B9125EC31.jpeg

Dagen jeg forventet mensen2BDBAC59-0FAE-42F2-8F6B-E63018CBD19D.jpeg

Dagen etter forventet mensenB3AC3FCD-059C-46BF-ACF2-B6BA80D33E7E.jpeg

Hei,

jeg tok tester før ikm og på ikm som viste ganske tydelig positiv. Prøver nå babyplan sine tidlige tester i dag 2 dager over ikm og de er nesten negativ! såvidt jeg kan skimte en strek kamera ikke klarer fange. Hva skal jeg tolke dette som?:anyone

3 dager før forventet mensVis vedlegget 337752

Dagen jeg forventet mensenVis vedlegget 337753

Dagen etter forventet mensenVis vedlegget 337754

Hei,

jeg tok tester før ikm og på ikm som viste ganske tydelig positiv. Prøver nå babyplan sine tidlige tester i dag 2 dager over ikm og de er nesten negativ! såvidt jeg kan skimte en strek kamera ikke klarer fange. Hva skal jeg tolke dette som?:anyone

Min første tanke er at du har hatt en kjemisk graviditet <3

Jeg tenker dessverre du har opplevd en kjemisk graviditet. Du har vært gravid, men noe gikk galt:( Så da mister man. Det er en tidlig spontanabort. Det heter kjemisk, fordi ultralyd ikke kan bekrefte det så kort på vei, men en blodprøve eller urinprøve kan.

Med mindre rfsu viser skygge (de kan ha sterke skyggestreker har jeg hørt?), Så tenker jeg litt det samme som de over .. Kan jo høre med legekontoret om å få tatt blodprøver, ettersom du fikk først positiv test og så negativ..?

Jeg tenker dessverre du har opplevd en kjemisk graviditet. Du har vært gravid, men noe gikk galt:( Så da mister man. Det er en tidlig spontanabort. Det heter kjemisk, fordi ultralyd ikke kan bekrefte det så kort på vei, men en blodprøve eller urinprøve kan.
Men er det kjemisk hvis en ikke starter å blø da? Altså hvis tr fortsatt uteblir? :bookworm:

Men er det kjemisk hvis en ikke starter å blø da? Altså hvis tr fortsatt uteblir? :bookworm:

Min mens var 4 dager forsinket når jeg hadde kjemisk. Testene var positive, for så å bli svakere. Blødning kom før testene var helt negative.

Slik så testene ut samme dag jeg skulle ha mens(ikm)
20201008_222716.jpg

Så 2 dager senere, to dager etter jeg skulle hatt mens. Testene var blitt svakere
20201008_222736.jpg

Back
Topp