Hjelp!! Er dette bekkenløsning ? Eller værre?

CAA

Glad i forumet
Himmelbarn
Februarbarna 2023
Hei.
i går kveld måtte jeg dra gråtende hjem fra jobb. Begynte med litt smerter i korsryggen, før det ble intenst vondt, og jeg såvidt klarte å gå, samt var det vondt foran i magen, og kunne minne litt om luftsmerter/ diaré smerter

det var utholdelig. i dag er det fortsatt vondt, men ikke like mye som i går, skal sies at jeg går og står mye på hardt gulv

er i uke 13 nå, jeg har mistet sent før, men det minner meg ikke om rier dette her. Blir selvfølgelig veldig redd for det, eller at noe er galt :(

ønsker så gjerne å høre fra noen, erfaringer og evnt meninger på om dette er bekkenløsning ? På forhånd takk

Kan være bekkenlåsning også. Oppsøk behandling, sannsynligvis noe som kan hjelpe :) fysioterapeut, naprapat, kiro, osteopat. Er mye å velge i.

Noen ting som kan hjelpe bekkenproblemer:
Beveg deg opp av seng, sofa, bil osv meg begge bein samlet
Sov på siden med puter mellom knærne og anklene, feks en gravidpute som bbhugme
Sitte på stor gymball fremfor sofa/kontorstol
Unngå å stå/ gå på hardt gulv, men litt bevegelse og trening kan hjelpe, men kanskje å gå i skog eller på gress er bedre. Prøv deg frem.

Håper det blir mindre vondt snart ❤️

Jeg ville sjekket det opp :) aldri opplevd bekkenløsning såå akutt, og foran i magen?

Jeg har slitt mye med bekken og symfyse. Dette hørtes mer ut som min spontanabort (det betyr ikke at det er det, bare at jeg har en annen erfaring enn andre, og min hadde ikke typisk start/symptomer).
Alle kropper og signaler er forskjellige. Håper det bare er noe småtterier og at alt er bra!

Hei.
i går kveld måtte jeg dra gråtende hjem fra jobb. Begynte med litt smerter i korsryggen, før det ble intenst vondt, og jeg såvidt klarte å gå, samt var det vondt foran i magen, og kunne minne litt om luftsmerter/ diaré smerter

det var utholdelig. i dag er det fortsatt vondt, men ikke like mye som i går, skal sies at jeg går og står mye på hardt gulv

er i uke 13 nå, jeg har mistet sent før, men det minner meg ikke om rier dette her. Blir selvfølgelig veldig redd for det, eller at noe er galt :(

ønsker så gjerne å høre fra noen, erfaringer og evnt meninger på om dette er bekkenløsning ? På forhånd takk
Hvordan går det?

Hvordan går det?
Takk som spør ❤️
det går bra, ikke opplevd samme smerte siden, men har heller ikke vært på jobb etter det, da jeg ble sykmeldt. Legen antar bekkenløsning/ bekkensmerter . kjenner noe nå og da etter mye aktivitet bare, håper det holder seg slik!

Back
Topp