HJELP! er det noormalt?

enogtosmå

Gift med forumet
Er det normalt å ha mye blank utflod når man er gravid? Jeg har hatt det en stund nå ringte sykehuset for en uke siden og de sa jeg skulle ha på bind og se hvor mye som kom. Det var ikke så mye, så de sa jeg ikke trengte å begymre meg. Kan man lekke bare bittelitt fostervann? kan man lekke lenge? synes det var en del nå etter jeg hadde bommelommet på do nå..

Ikke at jeg var mentalt til stede og studerte fostervannet mitt da de tok det på sykehuset, husker bare den rare følelsen av at det ble varmt og vått, men fostervann vil vel være tynt, ikke slimete slik som utflod. Bare følg med,  bruk truseinnlegg så du ser tydelig om det er tykt eller trekker inn. Utflod er jo ikke uvanlig akkurat, og så lenge den er fin farge på (altså ikke gul eller grønn eller noe), så er det vel helt normalt.

Det spørsmålet er en gjenganger her inne, så ja det er nok helt normalt :)

Ja det er jo normalt, jeg hadde også det..
Men ja, man kan også lekke litt og litt fostervann.. Er du veldig bekymra så ville jeg ringt føden å spurt om du kunne fått komme på en sjekk.. :) Ikke noe godt å gå rundt å være bekymra..

Har hatt ganske mye utflod hele svangerskapet denne gangen. Såpass at eg bytter gjerne truse minst en gang om dagen. Vil nemlig helst ikke bruke bind konstant i flere måneder.

SeHvaSomSkjer! skrev:
Har hatt ganske mye utflod hele svangerskapet denne gangen. Såpass at eg bytter gjerne truse minst en gang om dagen. Vil nemlig helst ikke bruke bind konstant i flere måneder.

Samme her. Jeg orker ikke bruke bind når det er så himla varmt jeg altså.

Tusen takk for svar alle :)

Back
Topp