Hjelp.....er det noen her?!?

ozon

Gift med forumet
Babyen vår er syk.. Hun spyr opp alt.. Klarer å holde på melka 1-2 min så kommer ALT opp igjen.. Har snakket med legevakta flere ganger, og vi må bare c det an til imorgen tidlig... Jeg er helt ødelagt, vet ikke hva jeg skal gjøre... Er så red for henne!!!! Jævla faens dritt lege!!!!! Trenger noen trøstende ord.......

Oisann, det var ikke noe koselig [:(] Ring til legevakta igjen hvis det ikke blir bedre og du er bekymra!!

Hun sover nå... Begynnte vel for rundt 6 timer siden.. Skal vekke henne i 2 tida og prøve å gi henne litt, får c hvordan det ligger an da.. Men jeg venter ikke for lenge før jeg tropper opp på legevakta!!! Å den legen tør ikke prøve å yppe seg mot meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ingen som har noen trøstende ord til meg..... sitter å glor i taket, mens celina sover i sofaen...en å lenge....

hallo........

ingen som er våkne.... *snufs* Er dritt bekymre.....[:(][:(]

Heisann.

Det hørtes ikke kjekt ut, går det bedre nå eller?
Nå har ikke jeg barn selv, men jeg er tante til ei lita jente som hadde det på samme måte som snuppa di når hun var på ca samme alder. Hun spydde og bæsja ut igjen alt hun fikk i seg. Mammaen trodde hun var sulten og ga henne mat, for akkurat når hun fikk pupp var hun rolig, men så gikk det en liten stund og så kom det ut igjen. Som siste utvei prøvde hun morsmelkerstatning, og da roa hun seg, holdt på maten og sovna, og var like frisk og fin dagen etter.
Så det kan jo kanskje være noe det samme, kanskje noe du har spist (hvis du ammer da?).

Håper uansett det går bra med dere..

Klem

Har fått i henne 10 ml 5 over hall 3...så hun har holdt det nede en stund nå.. Alt er da bedre enn ingenting mener jeg... Kjempe godt å få noen svar.. ikke den beste natta, julatfen liksom.. Jah, hun får melka mi..pumper og gir henne... så det kan jo være noe jeg har spist, men trodde ikke de reagerte sånn..trodde bare de fikk vondt i magen o.l.. jajah..ser hvertfall ut som det går litt bedre nå da..

Uff stakkars liten, er ikke godt å ikke kunne si fra om hva som plager en:) Får håpe det værste er over nå da, hun har jo holdt på maten ganske lenge. Det går nok bra skal du se, ellers ringer du legevakten igjen og krever at de ser på henne.

Men nå må jeg ta kvelden ihvertfall, natta og lykke til:)

Hvordan går det? Det er helt sikkert noe du har ete,lisja mi reagerte slik da eg åt druer,ho spydde og spydde all maten opp att... har du mme kan du gje litt av det til du får pumpa ut eit halvt døgns tid og og prøve att da..syns ikkje det er nødvendig å vekke ho for å gje ho drikke når ho søv da,er ofte beste medisinene hvis du kan pumpe deg så lenge!!

Vil tro det bare er noe du selv har spist...Kanskje ikke utenkelig om du har kost deg med god julemat![&:]
Første jula med tulla vår turte ikke jeg røre ribbe,for hadde hørt det kunne være ømfintelig for små mager...Bare fortsett å prøv å gi mat,så går det nok over![;)]

nå er jenta mi frisk, men jeg har spydd som en gris i hele dag....

ORIGINAL: th|na

nå er jenta mi frisk, men jeg har spydd som en gris i hele dag....

Uff da. Da må du ha god bedring [:)]

Godt at ho er bra igjen,da! God bedring til deg [:)]

huffameg, det hørtes ut som en skikkelig j.. kveld! Godt å høre at det går bedre med den lille. Hvordan er det med deg? er du blitt bedre?

Litt bedre, men det går opp og ned... Har legetime imorgen kvart på 9, så håper jeg er frisk nok til å gå på den.... Drit lei av å være syk...

hva er det for ei legevakt?? jeg jobber selv på legevakta og vi har faktisk ikke lov å avvise små babyer.. alle som ringer til meg får time... det skal jo ikke så mye til når de er så små

Back
Topp