A-40526349
Flørter med forumet
Hei er det mulig å høre på månedens podkast tilbake tre mnd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du adresse eller noe navn på de?Babyverden sin podcast ligger på Spotify - der kan du høre hvilken episode du vil, når som helst
Tusen hjertelig takk for svaret, mye å gjøre her så rakk ikke å høre på deBabyverden sin podcast ligger på Spotify - der kan du høre hvilken episode du vil, når som helst
Har de noen spesiell navn jeg skal søke på?Babyverden sin podcast ligger på Spotify - der kan du høre hvilken episode du vil, når som helst
Usikker. Når jeg søker på "babyverden" får jeg opp f.eks. "Gravid uke for uke" eller "Babyens første år". Det er også en som bare heter "Babyverden", der ligger det mange episoder om mye forskjellig. Fra denne uken har de lagt ut episode som handler om rettigheter og stønad, forrige uke handlet det om sikring av barn i bil.Har de noen spesiell navn jeg skal søke på?
Da prøver jeg å finne ut av detUsikker. Når jeg søker på "babyverden" får jeg opp f.eks. "Gravid uke for uke" eller "Babyens første år". Det er også en som bare heter "Babyverden", der ligger det mange episoder om mye forskjellig. Fra denne uken har de lagt ut episode som handler om rettigheter og stønad, forrige uke handlet det om sikring av barn i bil.
Tusen takk igjenDa prøver jeg å finne ut av det