Hjelp? El eller tidlig gravid eller bare gal?

newbiee

Første møte med forumet
Heisann! Jeg er idag på syklus dag nr 52. Fikk baby for 6 mnd siden og har uregelmessig mens. Vil gjerne bli gravid igjen, trodde for noen uker siden at jeg hadde el da utfloden lignet på el-slim. Aner ikke når jeg har eggløsning eller når mens skal komme, men noe er vertfall forsinket da jeg er på dag 52. Har nå veldig mye utflod, slimete, men ikke klar som el-slim. Den er hvit og gul (beklager ekle detaljer). Kan dette være tegn til el? Har også noen murringer, men ikke mye. Noen som har vært borti noe sånt før? Har tatt graviditetstester som er negative. Men har fortsatt håpet da jeg flere ganger har hatt ubeskyttet samleie, og siden jeg ikke har hatt el enda? :)
 
Ikke godt å si, mensen min brukte lang tid på å bli regelmessig igjen etter den kom tilbake etter fødsel. Hadde sånt hvitt gult slim da jeg ble gravid med nummer 2, men det kan jo også komme av el, eller en ubalanse i underlivet, eller at kroppen bygger opp mot mens igjen. Du får nesten bare fortsette å teste så forhåpentligvis blir den plutselig positiv :woot: :love017
 
Ikke godt å si, mensen min brukte lang tid på å bli regelmessig igjen etter den kom tilbake etter fødsel. Hadde sånt hvitt gult slim da jeg ble gravid med nummer 2, men det kan jo også komme av el, eller en ubalanse i underlivet, eller at kroppen bygger opp mot mens igjen. Du får nesten bare fortsette å teste så forhåpentligvis blir den plutselig positiv :woot: :love017
Takk for svar! kan jeg spørre om du merket den typen utflod før eller etter positiv test? :love017 Har aldri hatt så mye før, men er nok bare kroppen som prøver å bli seg selv igjen :D
 
Back
Topp