Hjelp! Eggløsning i går eller i dag?

Bkno7934182

Andre møte med forumet
Hei! Jeg er så usikker på om eggløsning var i går eller i dag ut i fra testene hjelp

Vedlegg

• IMG_6969.png
    IMG_6969.png
    498 KB · Visninger: 79
  • IMG_6970.png
    IMG_6970.png
    2,7 MB · Visninger: 80
Tenker at eggløsning var i går.

Jeg har prøvd med tester og temping, og funnet at eggløsning mest sannsynlig har vært samme dag som testene ble negative igjen.

Jeg har pleid å gå ut i fra dagen etter sterkeste test; men du KAN få eggløsning alt fra 4-48t etter positiv test. Og det kan også hende at man ikke får eggløsning, selv med positiv test (ikke slipper likevel). En positiv EL test er bare "Nå skal sender vi signaler til kroppen om å slippe et egg". :)

Jeg har pleid å gå ut i fra dagen etter sterkeste test; men du KAN få eggløsning alt fra 4-48t etter positiv test. Og det kan også hende at man ikke får eggløsning, selv med positiv test (ikke slipper likevel). En positiv EL test er bare "Nå skal sender vi signaler til kroppen om å slippe et egg". :)
Ja dette er tredje positive jeg har fått på under 1 uke! Men dette er eneste gangen jeg hadde fertil utflod. Ble bare så forvirret siden jeg fikk positive to dager på rad. Hadde forventet negativ i går

Back
Topp