Hjelp! Dovner vekk...

Madde 82

Blir kjent med forumet
Jeg mister følelsen i hender og armer :(.... De dovner vekk mesteparten av døgnet. Som om det ikke er blod igjen eller man har ligget forkjært hvis du skjønner. Andre som har det slik eller vet hva som kan hjelpe?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Høres ut som det er noe du bør snakke med legen om. Kansje du er stiv i nakken?

Høres ut som carpal tunnelsyndrom, nerver som kommer i klem pga mer væske i kroppen, blir mest sannsynlig borte etter fødsel :) jeg er operert 3 ganger for det, 2 i høyre håndledd og 1 i venstre. Gjorde det når jeg var superung :)

Ja jeg har lest litt på nett om at det kanskje kan være det. At kroppen "tror" den mangler vann så den samler væske...
Au! Det er så ubehagelig.

Tror jeg må nevne det for jordmor el lege. Håper ikke det fortsetter slik hver dag frem til fødselen...

jeg har hatt det slik 1 mnd nå, og har fått beskjed om at det kommer til å vare til vannet forsvinner etter fødsel. Helt normalt, og veldig vanlig. Det er dessverre ikke så mye å gjøre med, men det kan hjelpe å ha armene høyt slik at vannet trekker seg litt tilbake.

Ville sjekket det opp. For dette var et tegn på sv.forgiftning hos ei jeg kjenner:confused:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg mister følelsen i hender og armer :(.... De dovner vekk mesteparten av døgnet. Som om det ikke er blod igjen eller man har ligget forkjært hvis du skjønner. Andre som har det slik eller vet hva som kan hjelpe?

Min høyre hånd har sovet nå i 2 uker, og det er dessverre ikke noe å gjøre noe med. Begge beina og den andre hånda sovner også ofte, men høyre hånd våkner liksom aldri igjen. Jeg har mye vann i kroppen, så hos meg er det derfor. Regner med det er samme grunn hos deg. Er vist helt normalt, men forferdelig ekkelt :(

Back
Topp