Hjelp! *detaljer og grovt snakk*

mommy_to_be

Gift med forumet
Hør her jenter!!

På fredag da vi hadde vært i dysjen, så jeg meg i speilet mens jeg tørka meg, og da ser jeg at hønemor buuuler ut på venstre side!! Altså, jeg har ei halv BOLLEMUS!!! [8|][&o] Jeg har klemt litt på den, og det er noe der... Sambo trodde det var livmoren, men... helt der nede?! og det er ubehagelig også, å ta på den...! Det rare er, at den forsvinner når jeg setter meg eller ligger[8|] Høres jo helt merkelig ut!!
Kan jo ha vært der lenge, men jeg ser jo ikke høna lenger[8D] Og det gjør kanskje bare llitt vondt siden jeg har klemt en del på det...
ER DETTE NORMALT/NOEN ANDRE SOM HAR HATT DETTE?! sambo maser om at jeg må ringe legen, men, æsj, jeg vil ikke[&:]

nei, det har jeg verken hørt om eller opplevd..
Hadde ringt lege jeg da. Er nok ikke noe farlig. det er jo normalt at vi blir fyldigere nedentil pga blodtilførsel eller noe sånt.. [;)]
Lykke til..:)

ORIGINAL: bolla82

har ingen peiling jeg, men tror nok kanskje jeg ville ringt legen snuppa!?! sikkert ikke noe farlig, men greit å få det undersøkt kanskje ??? lykke til :)

aiaiai! tenkte meg dere ville si det[&o] åååh, jeg hater å gå til legen! menmen, får vel kanskje ringe[:o]

Jeg håpte det skulle være blodansamling, siden jeg også har hørt at man blir større nedentil under svangerskapet, men siden det bare er på den ene siden... åååh...[:o]

tror nok bare det er livmoren. Husk at den går helt ned til beinet, og hvis babyen ligger litt langt nede, kan det sikkert "bule" ut litt. Hadde ikke vært bekymret for det, men kan jo ringe om du gjør det:)

ORIGINAL: lillegulli

tror nok bare det er livmoren. Husk at den går helt ned til beinet, og hvis babyen ligger litt langt nede, kan det sikkert "bule" ut litt. Hadde ikke vært bekymret for det, men kan jo ringe om du gjør det:)

TAKKTAKK!! hehe![:D] jeg googla litt nå, og der var det ei som beskrev det samme som meg, og da svarte legen at det mest sannsynlig var blod, og at det gjorde litt vondt siden det tok lenger tid for blodet å renne tilbake... men at det skulle renne fortere tilbake om man la seg ned, noe det gjør hos meg![:D]
Føler jeg kan slappe litt mer av nå...
De snakket også litt om nedpress, men det aner jeg jo ikke hvordan skal kjennes ut[:-]

Meget mulig du har fått lyskebokk, da kan du dytte klumpen tilbake eller den forsvinner opp når du sitter ligger.
Jeg fikk det da jeg gikk med nr 2, den forsvant da jeg fikk han. Fikk den tilbake da jeg ble gravid på nytt, men den forsvinner tilbake etterpå hos meg.
Det er ikke farlig, men kan være veldig ubehagelig. Du skal unngå å løfte tungt, for da kan mer av tarmmen komme ned i lysken.

ORIGINAL: bennylure

Meget mulig du har fått lyskebokk, da kan du dytte klumpen tilbake eller den forsvinner opp når du sitter ligger.
Jeg fikk det da jeg gikk med nr 2, den forsvant da jeg fikk han. Fikk den tilbake da jeg ble gravid på nytt, men den forsvinner tilbake etterpå hos meg.
Det er ikke farlig, men kan være veldig ubehagelig. Du skal unngå å løfte tungt, for da kan mer av tarmmen komme ned i lysken.

Tusen takk for gode råd[:)] Jeg har faktisk aldri hørt om det[8|] men jeg prøver å ikke uroe meg for mye, regner med det bare blir verre da[:o]

ORIGINAL: mommy_to_be

Tusen takk for gode råd[:)] Jeg har faktisk aldri hørt om det[8|] men jeg prøver å ikke uroe meg for mye, regner med det bare blir verre da[:o]

Trenger ikke bli verre, min forsvant opp for noen dager siden fordi prinsen i magen har trykket seg lengre ned.[:D]
Sånn har de tvært de andre gangen også, når babyen synker ned i bekkenet presses brokken opp.[;)]

ORIGINAL: mommy_to_be

Trenger ikke bli verre, min forsvant opp for noen dager siden fordi prinsen i magen har trykket seg lengre ned.[:D]
Sånn har de tvært de andre gangen også, når babyen synker ned i bekkenet presses brokken opp.[;)]

hehe, jeg mente ikke at brokken ble verre, men hverdagen[:D] det gjelder vel egentlig alt, om man bekymrer seg for mye blir ikke dagene bedre [:D] men du fikk ihvertfall roet meg, så jeg kan sove godt igjen <3

Å fysj.. forstår du lurte fælt når du så det!!

Høres ut som det er noen alternativer her da, til hva det kan være. Håper det går fort tilbake!!

:)

Har sånn jeg også [:'(][:-] Ikke noe koslig nei...i tillegg har jeg åreknuter i samme område[:'(][&o]
Jeg fikk det da jeg var 4 mnd på vei, og har det fortsatt - det blir verken bedre eller verre. Det hjelper forresten litt på å bruke støttestrømper. Ellers er det bare å ligge med beina høyere enn hjertet så ofte man kan... det går heldigvis over rett etter fødselen - i allefall gjorde det det med meg forrige gang.

ORIGINAL: Windy

Å fysj.. forstår du lurte fælt når du så det!!

Høres ut som det er noen alternativer her da, til hva det kan være. Håper det går fort tilbake!!

:)

hehe! ja[:D][8D] Det er jo ikke en "slapp" mage, så jeg får ikke løfta på den og sett der nede[8D][;)] rart hva man plutselig finner [8D]

Back
Topp