Hjelp, det lekker

upps

Glad i forumet
Er det mange som har opplevd at det drypper fra et av brystene?
Nå nettopp kom det ut blank veske ut av det ene brystet mitt.
Jeg har jo lest her inne at det er noen fler, men jeg hadde håpt i det lengste at det ikke skulle starte så tidlig.
Dere som alt har lekt litt. Kommer det til å lekke mye? Må jeg gå til innkjøp av ammeinnlegg snart? Kommer det regelmessig? Jeg lurer på alt av erfaring i så måte. Har ikke lest noe om dette.

ORIGINAL: Teddy81

Tror det er veldig individuelt hvor mye som kommer... Viktig at du ikke stimulerer dem sånn at det kommer mer hvertfall! Du får slå kjæresten din over fingrene om han ikke greier å holde seg unna dem! [:)] Si: Sorry baby, the candyshop is closed! [:D]

Har aldig hatt så store følsomme bryst, så det må liksom nytes litt og. Kan ikke unnvære å bli kost med brystene de neste fem mnd. altså.  Når melka kommer blir det vel heller ikke noe av den slags...........hm.........

ej begynte å lekke i uke 17... å når d først begynner så renner d...[;)]

må bruke en singlett om natta... blir flekkete i senga[:D]

ORIGINAL: Teddy81

Renner det like mye enda Gitte?

jupp[;)]  spess når ej har lagt meg[8D] kjente d rant nedover arma i går når ej låg i senga[8D][8D]

men har hatt et opphold noen dager no, men no e d tilbake[:D][8D] men bra at kroppen fungerer da[8D]

Så flott at det er flere og det er jo som Gitte87 sier. Fint at det fungerer. Heller litt lekasje på forhånd enn trøbbel med å få ut noe når ungen kommer.

Må spørre et sp. mål til: er det normalt at det er bare av det ene brystet i starten?

Back
Topp