Hjelp - det klør!!!

Mammatiloliver

Forelsket i forumet
Den siste uken har kroppen min visst bestemt at jeg behøver å få kjenne på litt "graviditetsplager". Har egentlig vært ganske bra til nå. Så nå har det vært en uke med kvalme, nedpress og en side bak i bekkenet som låser seg...
Men det siste er kløe! Klør over alt fra topp til tå. Har tatt ekstra blodprøve i forhold til gallesyre (?). Men hva gjør man med kløen? Sov knapt tre timer i natt... Tips mottas med stoor takk:)
Og det ble dagens lille utblåsning fra meg;)

Det er så utrolig plagsomt, klødde som en gal tidlig i svangerskapet. Tok prøver, og alt var fint. Klødde som desperat og fikk utslett i en mnd eller to, men gikk magisk over av seg selv. Har ikke noe tips dessverre, annet enn: ikke klø :-P håper det forsvinner like fort som det kom :-)

Å nei... Hm. Var det jeg fikk anbefalt på apoteket... Men da får jeg google litt først;) blir helt tullete av å ikke sove/klø... Vurderte å ta husarbeidet kl 02 i natt;)

jeg fikk anbefalt hvitvask og fete kremer med 70% fettinnhold (decubal eller locobase) Hvitvask kan fås som spray - veldig greit når en har klort seg opp, men den renner..

Back
Topp