Hjelp det er jul

Mamamoo13

18.10.13 <3
Sensommerbarna 2016
Andre enn meg som desverre har denne tanken? Jeg er så trøtt og kvalm at jeg ser igrunnen mørkt på julen som er rett rundt hjørnet. Har bare lyst til å sove. Bare tanken på alle selskapene og være sosial gjør meg litt bekymret. Skal arrangere julaften hjemme. Idag har jeg bare ligget på sofaen. Har ingen energi. Jeg er heldig som har en fin familie og feire jul sammen med. Føler meg så utakknemlig :(

Ja tenker litt som deg jeg og. Jeg slipper heldigvis å ordne noe hjemme, vi reiser til familie, dropper til og med juletre. Men tenker at det er jo bare en jul, er vant til litt reduserte julefeiringer pga turnus fra før, så ingen krise.
Tenker at denne jula får bare komme, så får det bli som det blir:p

Ja tenker litt som deg jeg og. Jeg slipper heldigvis å ordne noe hjemme, vi reiser til familie, dropper til og med juletre. Men tenker at det er jo bare en jul, er vant til litt reduserte julefeiringer pga turnus fra før, så ingen krise.
Tenker at denne jula får bare komme, så får det bli som det blir:p
Hørtes herlig ut å bare droppe tre og alt. Julen skal være kjekk, ikke stress. Men det er som du sier, det får bli det som det blir. I år er det en liten untakstilstand ;)

Har på en måte tenkt omvendt: takk og lov for at det er juleferie! Siden jeg jobber som lærer betyr det 2 uker hvor jeg kan sove lengre om morgenen...
Vi skal ikke på så mye selskapeligheter annet enn at svigers kommer inn hos oss på julaften og vi skal til de 1.juledag.

Men den store julestemninga er ikke tilstede i år. Fokus har vært og er på knøttet og formen er uggen. Men det skal da bli koselig tenker jeg :)

Har på en måte tenkt omvendt: takk og lov for at det er juleferie! Siden jeg jobber som lærer betyr det 2 uker hvor jeg kan sove lengre om morgenen...
Vi skal ikke på så mye selskapeligheter annet enn at svigers kommer inn hos oss på julaften og vi skal til de 1.juledag.

Men den store julestemninga er ikke tilstede i år. Fokus har vært og er på knøttet og formen er uggen. Men det skal da bli koselig tenker jeg :)
Noen dager fri er overhodet ikke feil! Veldig etterlengtet! Håper det gjør underverker med rolige dager!!!
Men gruer meg litt til å være sosial når man ikke er i form, og så kan jeg ikke si at jeg er i dårlig form en gang!!!!

Jeg har en femåring som er helt slått ut av vannkopper her, så her er det ikke moro om dagen. Håper på litt bedring til julaften, men frisk er hun nok ikke enda da.

Mor er kvalm også, men har skikkelig lyst på ribbe! :-)

Vi planlegger verdens slappeste jul, det trenger vi alle mann! Vi reiser på fjellet og bare lader batteriene i romjula!

Jeg gruer meg litt til alt styret rundt alle besøk med servering av alkohol. Jeg sier vanligvis ja takk til vin til maten (før jeg ble preggo altså) og mistenker at min svigerinne spesielt kommer til å være på hugget om jeg takker nei på julaften. Er også spent på hvordan formen blir og om pinnekjøtt kommer til å friste i det hele tatt. For tidlig å fortelle familie og venner..

Back
Topp