Planlegger å fortelle familien den store nyheten etter TU i uke 12, og gleder meg kjempemye til å dele det! Men … så var det svigerfar, som er det man kan kalle en sosiale medier h***… (beklager stjernespråket). Hans første reaksjon vil med stor sannsynlighet bli å ville legge ut nyheten på SoMe selv, uten tanke på at det er vår nyhet å dele, ikke hans … Han er i Tromsø, vi er i Lillehammer, så vi har null kontroll på ham, og vi har jo lyst til å si det til ham samtidig som vi sier det til de andre! Vi kommer jo selvfølgelig til å si at han ikke har noe med å legge det ut, og at det skal være en hemmelighet en stund til, men jeg stoler ikke på ham …
Hva hadde dere gjort? Jeg vurderer faktisk sterkt å ikke fortelle ham det før vi er klare for å spre det på SoMe selv, men det synes far blir feil … Trenger bare litt tanker fra dere andre kommende mødre her for å klarne opp i eget hode <3
Hva hadde dere gjort? Jeg vurderer faktisk sterkt å ikke fortelle ham det før vi er klare for å spre det på SoMe selv, men det synes far blir feil … Trenger bare litt tanker fra dere andre kommende mødre her for å klarne opp i eget hode <3
Det er vanskelig å si ifra enkelte ganger, men jeg kommer heldigvis fra en familie som sier ting rett ut og ikke er redd for å sette grenser! Men det viktigste er at du tar valg som du er komfortabel med, selv om det kan være ubehagelig å si ifra. Masse lykke til, gjerne oppdater oss på flere tanker du har rundt dette
Har aldri vært en til å krangle på ting, men nå må jeg sikkert, uansett hvor ubehagelig det er.