Hjelp, del til sprinkelseng

mini#2

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Julimammaer 2016
Mangler to dingser (fester til sengebunnen) til sengen vi arver til lillebror. Ser ut som en umbraconøkkel med bøyd håndtak
Noen som aner hvor jeg kan få tak i, og hva det evt heter så jeg kan google?
Klarer ikke finne noe som ligner på feks clas ohlson....
Er en gammel seng så funker ikke kontakte butikk.

Bilde er jo greit å få med
a3d0de5f069149e929040bf2d210dad5

Er det ikea seng?

Hva er den til? for å feste bunnen til sengen? Tror jeg bare hadde prøvd å feste den på en helt annen måte i såfall. Du kan ikke bare skru fast noen små treklosser under der bunnen skal være, og legge den oppå f.eks.? eller lage en smal ramme av lister hele rundt på innsiden av sengen? Eller bare skru fast hele bunnen? Jeg har ikke snøring på hvor du får kjøpt slike som bilde som du forstår.:p

Hva er den til? for å feste bunnen til sengen? Tror jeg bare hadde prøvd å feste den på en helt annen måte i såfall. Du kan ikke bare skru fast noen små treklosser under der bunnen skal være, og legge den oppå f.eks.? eller lage en smal ramme av lister hele rundt på innsiden av sengen? Eller bare skru fast hele bunnen? Jeg har ikke snøring på hvor du får kjøpt slike som bilde som du forstår.:p
Jepp den er for å feste bunnen til sengen i ønsket høyde, er hull i tre høyder. (Den er skrudd fast under bunnen)
Kan skru fast bunnen men da må vi styre mer for å senke bunnen igjen om noen måneder, men kommer vel til å gjøre det om vi ikke finner en sånn dings.
Tenkte kanskje det var noe som flere hadde på sine senger, vet bare at det ikke var sånn på ikeasengen til mini.

Bor du i nærheten av en jernvare?
For de kan kanskje hjelpe deg med å lage en tilsvarende.

Back
Topp