Hjelp.. Da blir det innleggelse i morgen.

Tvillinger i mai 2017

Blir kjent med forumet
Var på kontroll i dag, da magen de siste to døgn har blitt kjempestor. De målte fostervannsmengden som hadde økt fra 18 til 33 AFI siden torsdag. Blir innlagt til observasjon og må belage meg på at jeg ikke kommer ut fra sykehuset igjen før barnet er født.

oi! Hva er grunnen til at fostervannet har økt sånn plutselig? Hvor langt er du på vei?

Oi. Lykke til og god bedring. Kjedelig å ligge inne, men godt de passer på deg! :)

Oi, det var en stor økning. Godt de passer på deg. Er kjedelig å ligge inne, men det er tross alt for det beste ;)
Du er snart 37 uker da, så kanskje ikke lenge til du får møte babyen din :)

lykke til,godt de passer på deg ;)

Lykke til :D Krysser fingrene for det beste :)

Lykke til :) Håper alt går fint, og at du snart får hilse på baby :D

Uff da... Men godt å vite at en blir passet på, så det ikke skjer noe som ikke skal skje!
Lykke til :)

Lykke til!! Snart har du nok babyen din hos deg da :)

Økt fostervann er jo veldig vanlig hos oss med diabetes/sv.skapsdiabetes, og spesielt om barnet er litt større enn gjennomsnittet også. Jeg fikk det forrige sv.skap til tross for at Thale da var under gj.snitt av str, mens nå med frøkna i magen er det normal mengde vann og frøkna er ca 10% over snittet :P
Men når det har økt så fort og du i utgangspunktet skulle settes igang godt før tiden pga størrelsen så er det kanskje like greit å bli innlagt? :)
Lykke til i dagene framover :) Blir spennende å høre hvordan det går med deg videre :) ;)

Masse lykke til :)

Back
Topp