Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei. Jg hadde KS for 4 dager siden den 25 des.
26. Desember fikk jeg en kraftig allergiutbrudd :/ noen som har erfaring el kan fortelle meg hva d kan være? Jordmødre og legen på sykehuset var ik så intressert i å finne ut om hvorfor jg ble sånn
Aner ikke... Men jeg klør så sykt på ryggen!! Holder på å bli Koko. Hadde KS dagen etter deg. Lest at man kan reagere slik på morfin?? Får du det i tabelett form??
Jeg klødde veldig av spinalbedøvelsen jeg fikk under fødselen med nr. 1. Vet ikke om det er det samme? Ga seg et par dager etter fødselen, var egentlig verst når fødselen stod på.
Jeg har ikke reagert etter ks, men du kan høre på sykehuset/ apoteket om du kan få bruke mild hydrokortison salve på beina og andre plasser enn såret... Det pleier å hjelpe... Du har ikke brukt en annen dusj såpe eller noe?
Beklager sent svar. Nå er utslettet omtrent borte. Har begynt flasse der jeg hadde utslett :/ har fått stygg misfarging på huden der jeg har hatt utslett. Håper d forsvinner snart