HJELP - bytte Bh på H&M

SHS

Elsker forumet
Er det noen som vet om det er mulig å bytte Bh kjøpt på H&M? Når jeg kom hjem og pakket opp posen ser jeg at jeg har plukket med meg feil størrelse. Utrolig klønete, men er det noen vits i å gå tilbake og be om å få bytte?

Det går jo ann å høre, men vet at noen butikker er veldig strenge når det gjelder undertøy... Ring å hør med de :)

Trodde ikkje de bytta undertøy. Du kan ju spør skadar ikkje

Tror du får bytta når det er bh ja, truser får man bare bytte hvis de de plombert...jeg har bytta bh på hm i allefall...

Tror du får bytta når det er bh ja, truser får man bare bytte hvis de de plombert...jeg har bytta bh på hm i allefall...

Ja, vet jeg ikke kan bytte truse, så det er greit. Var bare usikker på bh. Kanskje det er verdt å forsøke da....

Vi tar alltid imot bher i retur(jobber på lindex), så tror ikke d skal være noe problem :)

Bh kan du bytte, men ikke annet undertøy :)

Du kan bytte bh ja, er truser du ikke får bytte pga hygiene :) jobber i H&M.

Du kan bytte bh ja, er truser du ikke får bytte pga hygiene :) jobber i H&M.

Takk for svar! Bare for å gjøre det hele enda mer komplisert, så har jeg klart å rote bort kvitteringen. Går det likevel ann å bytte i annen størrelse?

Du trenger ikke kvitteringen, men prislappen må henge på :)

Er det noen som vet om det er mulig å bytte Bh kjøpt på H&M? Når jeg kom hjem og pakket opp posen ser jeg at jeg har plukket med meg feil størrelse. Utrolig klønete, men er det noen vits i å gå tilbake og be om å få bytte?
Ja, bh byttes, men ikke truser. Så lenge du har kvittering og ikke har tatt av noen lapper skal det gå fint (søs jobber på h&m)

Back
Topp