Hjelp brun utflod

Lillemy96

Blir kjent med forumet
Hei!

jeg er 10+5 i dag og når jeg gikk på do hadde jeg brun utflod. Har litt murringer men ikke store smerter. Er kjempe redd!

Er det noen som har opplevd lignende?
Hjelp

Jeg hadde nettopp det samme i uke 8. Fikk da vite at det var veldig normalt. Fikk ta en tul og alt sto bra til. Brun utflod her fylte trusa til randen i to dager så gikk det over. Håper det er like uskyldig hos deg også :Heartred

Håper det bare er ufarlig. Har ikke god erfaring med brun utflod desverre, men er mange som har opplevd det og det har vært helt ufarlig. Ta kontakt me fastlegen din så får du forhåpentligvis kommet inn til sjekk og tul:Heartred

Hei!

jeg er 10+5 i dag og når jeg gikk på do hadde jeg brun utflod. Har litt murringer men ikke store smerter. Er kjempe redd!

Hjelp

Jeg opplevde dette selv i uke 5,7 og 9.(mener ihvertfall at det var de ukene) og i uke 9 hadde jeg også litt magesmerter, oppsøkte da litt ufrivillig legevakta men det var ikke noe god opplevelse for legen forsto ikke problemet mitt. Men det gikk over og jeg er nå i uke 12+ og ikke hatt brun utflod siden (bank i bordet).
Om du er begymret, ta kontakt med fastlegen evt legevakta for å få dette sjekket ut.
Håper det er like uskyldig hos deg som hos meg. ❤️

Har hatt brun utflod 2 ganger dette svangerskapet. Og friskt blod 2 ganger. Totalt 3 blødninger. Alt er fint her :-)

Hadde festeblødning i uke 3 og så kom det noe rosa på papiret til meg å i uke 11. Tror ikke du skal beskymre deg så lenge du ikke har smerter

Hadde brunt utflod i ei drøy uke, fikk TUL og der så vi ett bankende hjerte :Heartred Så her var det helt ufarlig, men jeg var veldig nervøs...

Hei!

Hjelp

samme her idag. I morges var brun utflod blandet med rosa. Så dusjet jeg og rett etter det var “mye” blod men bare på papir, men kom mye, siste gang var på do var veldig lite rosa farge igjen.
Ble veldig stressa og begynte å tenke det verste. Har i tillegg litt “ubehagelig” nederst i magen så håper gir seg, ellers i morgen ringer jeg legen.:(

Hei!

Hjelp
Sniker fra september. Jeg hadde litt brunt utflod før helgen og fikk beskjed om at det var helt normalt så lenge det ikke tok seg opp kombinert med smerter. Her ga det seg heldigvis fort så håper det har gitt seg hos deg også❤️

Jeg hadde litt brun utflod i uke 5 og mye i uke 6. Ordnet TUL og alt va helt i orden. Helt normalt å blø litt i starten i følge gyn.
10+2 idag!

Back
Topp