Hjelp! brun utflod :-(

Sommerfugle1

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Huff.. Det startet på jobb i dag at jeg fikk brun utflod med litt slim klumper.. Beklager detaljene.. Det startet med brun utflod når jeg mistet sist :-( det har heldigvis ikke blitt noe ferskt blod eller økt styrke.. Bare når jeg tørker meg på papiret.. Skal til legen i morgen men er så redd :-( har heller ikke hatt noe smerter... Jeg håper jeg kan komme meg på ultralyd snart, evt bestille privat på dagen.....

Uff, har de ikke ultralydapparat på legekontoret? Sikkert bare noen få som har det..
Håper det ikke er noe galt å at spiren koser seg inni magen din og holder seg der helt ut sv.skapet :-)

Nå har jeg både positiv og negativ erfaringe med brun utflod...
Forrige gang var det tegn på at noe var gale, sammen med at synptomene var svake, og jeg bare følte på meg at noe var gale...
Denne gangen også, brunlig utflod, fullstendig panikk, men ser jo ut som om alt går greit denne gangen...

Det jeg har å si er, ta det med ro, legg deg strak ut og beveg deg minst mulig!!! Kun når du må på do, kjæreste/samboer/mann får lage all mat og servere det til deg på sofaen...

Håper du kommer deg kjapt til ul, om du ikke få på sykehuset villle jeg ringt privat for ingenting er verre enn å å å lure og føle at noe er galt...

En stor klem fra meg!

ÅÅÅÅ! klemme på deg! <3

Jeg hadde også brun utflod da jeg mistet sist.. Og, jeg hadde en blødning i helga som førte til brun utflod hele uka. Brunt blod er gammelt blod, og det behøver ikke være det samme igjen. <3

Fokuser på at du ikke har vondt, og det er positivt! Håper du får UL i morgen. Jeg vet hvor fælt du har det nå.

KLEMMER RETT TIL DEG! <3

Jeg hadde brun utflod på mandag, mye også syns jeg. Men jeg blør litt nesten hver dag, så jeg regner med at det bare var ett resultat av to blødningsfrie dager.. Det er forhåpentligvis ikke noe farlig for deg heller :) det blir jo litt mer skjørt der også..

Takk for klemmene jenter <3 det taes godt i mot.. jeg bestiller privat om jeg ikke kan få time raskt.. jeg krysser alt jeg har.. huff :-( så hyggelig å se at alt gikk bra med deg lykkepjuska ><3>

Back
Topp