Trollemamman
Gift med forumet
Even har ikke hatt god matlyst siste par dager, så i går begynte han å bæsje skikkelig surt. Var kjemperød i rumpa på 1-2-3. Han har så og si aldri vært rød eller sår før (annet enn litt ved tannfrembrudd) fordi vi skifter bleia så fort han har bæsja. I tillegg får rumpa lufte seg litt ekstra hvis han har tendens til å bli rød, dessuten føner vi rumpa litt nå og da! [:D] Men nå var det annerledes. Trodde først det var tenner på gang. Men neida. I dag spyr han som en gris også i tillegg til diaréen. Utpå ettermiddagen ble faren syk og, spyr også som en gris..

Vi bruker Weleda Zink salve til vanlig som er den antatt beste på markedet. Men hva nå? Han har fått skorper på de verste stedene på rumpa nå!! I kveld før jeg la han fikk jeg vasket godt og tørket han med føner så han ble skånsomt og skikkelgi tørr. Så la jeg på store mengder zink salve og klappa rundt litt potetmel for at ikke bleia og huden skal klistre seg...
Noen flere tips? Mener det var noen som tipset om enda et medikament som kan hjelpe på såre stumper... [8|]
Vi bruker Weleda Zink salve til vanlig som er den antatt beste på markedet. Men hva nå? Han har fått skorper på de verste stedene på rumpa nå!! I kveld før jeg la han fikk jeg vasket godt og tørket han med føner så han ble skånsomt og skikkelgi tørr. Så la jeg på store mengder zink salve og klappa rundt litt potetmel for at ikke bleia og huden skal klistre seg...
Noen flere tips? Mener det var noen som tipset om enda et medikament som kan hjelpe på såre stumper... [8|]