hjelp blod!

Det er faktisk veldig vanlig å blø litt iløpet av svangerskapet. Hvis det kommer veldig mye ville jeg ringt legen i morgen tidlig eller om du er bekymret. Dessverre gjør det sjeldent noe i uke 4-5 siden de ikke kan se om ungen lever på UL.

Håper det er en ufarlig blødning :)

Var heldigvis bare litt og det var ikke friskt blod.. krysser alt som krysses kan på at spira klorer seg fast 8 mnd til..

Som nevnt over her så er det ofte helt ufarlig, høy blodgjennomstrømning, og hormonpåvirkede slimhinner er ofte en dårlig kombinasjon.. Satser på at det er et helt uskyldig blodkar som har sprukket litt bare, og at det går fint!!?

Det er veldig vanlig å blød i svangerskapet!! krysser for at det er en ufarlig bødning. Så lenge det bare er spotting så tror jeg at det ikke er noe å beskymre deg for;)

Du kan få en hcg prøve for å se for sikret skyld. men så lenge det ikke er mye og du ikke har smerter så er det ikke noe å beskymre seg for;)

Er helt vanlig å oppdage litt blod i trusen når du er gravid. Er tilogmed mulig å ha store blødninger uten at det trenger bety noe annet enn skjøre slimhinner som blør (men ved store blødninger bør du selvsagt ta kontakt med lege :)). Så lenge du ikke har smerter og så tror jeg ikke du skal bekymre deg. Ring lege om det ikke gir seg eller blir verre, så er du på den sikre siden :)

Back
Topp