Hjelp!! Blir telefonterrorisert!

tullmusa

Forumet er livet
En eller annen syyk mann fra et land langtvekkistan driver å ringer meg![:@]
Har ikke tall på hvor mange ubesvarte anrop jeg har, eller hvor mange ganger jeg har avvist..[&o]

Alt begynte i går kveld. Var i dusjen, og imens hadde jeg fått 2 ubesvarte anrop derfra.. I natt hadde jeg 6. Tok telefonen da han ringte da jeg hadde stått opp. Personen sa bare "Challo challo, kjgoiernjksdgfk".
Prøvde å snakke engelsk og si at han må ha ringt feil, men han skjønte tydeligvis ikke noe! Bare fortsatte å snakke "ljskgisrfnkjifdøa" til jeg la på.

Etter det har det gått i ett med ringing! Blir gal! Fikk ikke ringt til sambo, fordi jeg fikk oppkoblingsfeil siden han holdt på å ringe inn.[:'(]

Kan jo være noen som ringer feil, men man han brude jo skjønne det siden jeg avviser/lar det ringe ut. Blir jo ikke noe bedre med at han ikke skjønte noe engelsk. [>:]

Huff, syntes det er ekkelt også! [&o] Har prøvd alt av nummersøk på nettet, men inget svar.. Er et 15 sifret nummer...[&:]

Huff, noen som har noe idè om hva jeg kan gjøre? Kan ikke sperre anrop fra bare ett nummer på telefon heller.. [&o]

så kvalmt!!! men må jo være noen som ringer feil? med så mange siffer befinner han seg neppe i norge så da kan han jo ikke gjøre noe ant enn å ringe, men ekkelt nok fordet!

men ikke ta telefonen i alle fall. bare avvis til han tilslutt går lei...

Nei, har ikke lyst å snakke med den der mannen. Kommer jo ingen vei når han ikke kan engelsk.

Hvis jeg avviser så går det 2 sekunder så ringer han igjen.. Om jeg lar det ringe ut så ringer han opp med en gang..

Går en liten stund mellom hver gang han ringer sånn, en 15-30 min. Han ringer en 5-6 ganger da.. [&o]

ORIGINAL: Amarula

viderekoble til en eller annen telefon

*klokketelefonen feks*

eller til mannen din, så kan det hende at han gir seg når det er en mann som svarer [8|]?

ORIGINAL: ~Fiorelina~

*klokketelefonen feks*

eller til mannen din, så kan det hende at han gir seg når det er en mann som svarer [8|]?

Hmm.. Egentlig ikke så dumt.. Hadde det ikke vært for at han er på jobb nå (taxi).. Kan ikke bare ta telefonen når den ringer sånn.

Blir ikke alle samtaler viderekoblet da, sånn at hvis det var noen jeg vil prate med så viderekobles de og?

Har du de første nummrene da, sånn at du kan vite hvilket land det er fra?

Landskoden er +96.. Så føler det på 11 tall. [&:]
Hvor kan jeg finne ut hvilket land det er?

*klokketelefonen feks*

Skulle til og skrive det... [:D]

En eller annen syyk mann fra et land langtvekkistan driver å ringer meg!
Har ikke tall på hvor mange ubesvarte anrop jeg har, eller hvor mange ganger jeg har avvist..

Alt begynte i går kveld. Var i dusjen, og imens hadde jeg fått 2 ubesvarte anrop derfra.. I natt hadde jeg 6. Tok telefonen da han ringte da jeg hadde stått opp. Personen sa bare "Challo challo, kjgoiernjksdgfk".
Prøvde å snakke engelsk og si at han må ha ringt feil, men han skjønte tydeligvis ikke noe! Bare fortsatte å snakke "ljskgisrfnkjifdøa" til jeg la på.

Etter det har det gått i ett med ringing! Blir gal! Fikk ikke ringt til sambo, fordi jeg fikk oppkoblingsfeil siden han holdt på å ringe inn.

Kan jo være noen som ringer feil, men man han brude jo skjønne det siden jeg avviser/lar det ringe ut. Blir jo ikke noe bedre med at han ikke skjønte noe engelsk.

Huff, syntes det er ekkelt også! Har prøvd alt av nummersøk på nettet, men inget svar.. Er et 15 sifret nummer...

Dette har skjedd meg også før!! prata et helt fremmed språk og ringte mange ganger...

Stoppa til slutt da heldigvis, men fann aldrig ut hva det var!![:-]

ORIGINAL: linnpinn
Dette har skjedd meg også før!! prata et helt fremmed språk og ringte mange ganger...

Stoppa til slutt da heldigvis, men fann aldrig ut hva det var!![:-]

Æsj! Ja, det er ekkelt! Holdt han på lenge da? Har pågått i litt over et døgn her...

Æsj! Ja, det er ekkelt! Holdt han på lenge da? Har pågått i litt over et døgn her...

tror ikke det var mer enn et døgn, håper han slutter å ringe deg snart da!!!

Ja, har vært stilt i snart en halvtime. Deilig!![:)] Håper det fortsetter sånn.
Sambo kom nettopp hjem, og han foreslo at jeg bare skal ta telefonen og legge den på bordet. Så kan han bare jabbe for seg selv...

ORIGINAL: Nahemah

Skummelt når sånt skjer[&:]

Det er en eller annen idiot som ringer meg hver dag mellom 10-11 og 13-14
det har holdt på i 2 uker nå, så hvis denne personen ikke har gitt seg i løpet av neste uke skal vi anmelde det![:'(]

Oijj! Å så lenge!! Har du nummeret da? Bruker du å ta telefonen?

Det er et retningsnummer fra IRAK!!! [:o][:o]

ORIGINAL: Nahemah
det er ukjent id, og jeg rekker aldri å ta telefonen, har rukket det 2 ganger men da har det ikke vært noen som gidder å prate i den andre enden, bare legger på...[:'(]

Så irriterende![>:] Og så med skjult ID... [:-]

Fant jo akkurat ut at landskoden er Irak![:o]

Huff, så ekkelt, håper han gir seg snart. 
960-Maldivene, 961-Libanon, 962-Jordan, 963-Syria, 964-Irak, 965-Kuwait, 966-Saudi-Arabia, 967-Jemen, 968-Oman...........

ORIGINAL: NO/DK

Huff, så ekkelt, håper han gir seg snart. 
960-Maldivene, 961-Libanon, 962-Jordan, 963-Syria, 964-Irak, 965-Kuwait, 966-Saudi-Arabia, 967-Jemen, 968-Oman...........

[&o]

Hihi!! Sambo tenker at det er noen som vil ha tak i Mullah Krekar![:D]

[8|]

Det er noen som ringer til sambo sin telefon også, et langt nr. tror kanskje de begynnte med +96.. *løpe å sjekke*

(men han har ikke svart når de har ringt)

Back
Topp