Hjelp!! Blør!

*LilleBaby*

Flørter med forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg er en av de som ikke går inn på disse overskriftene.. men håper noen andre gjør det:/ Jeg har nettopp merka at jeg har blødd litt, var rødt i trusa, men på papiret og hvis jeg stikker fingrene litt inn så er det brunt.. var noen slimtråder i trusa, men har ikke noe vondt.. var jo pp UL på fredag og alt var bra, var hos lege idag.. tok blodprøve.. Men jeg har ikke vondt da.. hva trur dere? Herregud nå har jeg det helt jævlig!!:'(

Heeelt jævlig! Men legger meg ned og slapper av med noe mat, uheldigvis mangler kjæresten som er i trondheim å jobber den uka her!:( Håper det stopper opp og ikke øker hos oss begge, da trur jeg at jeg klarer å slappe av igjen!

Har du løfta noe, tissa elr noe?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Huff... Det positive er at mange har blødninger uten at det er noe galt... For min del var det slik da jeg mistet i sommer... Dessverre..

Har ikke løfta noe.. tissa? Jeg fant det ut når jeg var på do å tissa.. men før det var det en stund siden sist.. og var ingen antydning til det da.. tissa vel sist i 2 tiden, også nå klokka 7..

Nei og nei, forstår godt at dette er grusomt for deg!
Jeg hadde vært nervevrak selv. Åååh jeg liker virkelig ikke disse første ukene i 1.trimester.... :(
Heldigvis hører en om alle de som har blødd i svangerskapet men alt har vært tipp topp :)

Krysser fingrene for deg!
Klem :)

Noen er så sensitive der at man blør av å tørke seg med papir, noen blør pga blodkar som sprenges når man løfter noe, eller tisser osv....

Krysser fingrene for at det ikke er noe farlig med noen av oss. Trenger jo ikke være noe. Når jeg mistet blødde jeg i flere uker før jeg mistet, men da husker jeg de sa det kunne være vanlig på noen.

Holde håper oppe, det er ikke noe vi får gjort noe med. Eneste et å ringe legen din i morgen

Ja ringer i morra, tok jo blodprøve idag, for hadde første svangeskapskontroll, så kanskje jeg kan komme i morgen å ta ny:)

Skjønner at du blir lei deg :( Huff a meg, synes det er så utrolig mange som blør. Fra min forrige termingruppe minnes jeg overhode ikke at så mange blødde.

Høres umiddelbart ut som en uskyldig blødning, men det er alltid greit å få det sjekket. Stor klem fra meg!

Jeg har så langt ikke blødd, og krysser fingrene for at det ikke skjer.

Men jeg kan jo prøve å fortelle noe positivt: da bøtteknøttet til ei venninne kom til verden, var jeg med henne på sykehuset omtrent annenhver uke fordi hun blødde! Det var flere ganger vi var sikre på at det ikke var noe liv, men det gikk bra hver gang. Selv om hun var mye sykemeldt fra studiene under svangerskapet for å slappe av og stresse ned etter blødningene.
Og bøtteknøttet begynner på skolen til høsten, så det trenger absolutt ikke å bety at det ikke går bra :)

Det har ikke tatt seg opp enda hvertfall, og fortsatt ikke smerter, er bare litt rosa på papiret hvis jeg presser papiret litt inn lissom:) så håper i morra at det ikke er noe som helst, for da trur jeg at jeg klarer å være sikker på at det har gått bra.. Vet jeg kommer til å ha mareritt om det i natt:p hehe.. så gleder meg til å våkne opp etter en drøm om en seng full av blod til ingen blod i det hele tatt!:) Her hsr jeg tydeligvis klart å få tilbake håpet etter flere timer på telefon med den beste kjæreste og samboer man kan tenke seg<3

Her er det litt mer idag, og murringer.. Så håpet har dotte litt ned igjen.. Men var jo på første kontroll igår og tok blodprøve, så kanskje greit å vente til i morgen eller torsdag for å ta ny for å se om den har sunket eller?

Her er det litt mer idag, og murringer.. Så håpet har dotte litt ned igjen.. Men var jo på første kontroll igår og tok blodprøve, så kanskje greit å vente til i morgen eller torsdag for å ta ny for å se om den har sunket eller?
tok de hcg eller var det bare vanlig svangerskapsprøver? Håper det ikke er noe alvorlig!

Jeg ringte nettopp legen, og de tok hcg prøver igår, tok bare blodprøver å skrev papirer og sånn, og de sa jeg skulle komme tilbake i morra å ta ny prøve for å sjekke om det har sunket..

Ja, men da passer de godt på deg :) Vi får krysse fingrene og håpe det er bra. Jeg snakket med ei som hadde abortert, hun hadde sterke smerter i magen og fikk litt mer blod enn mensen i en kort periode, derfor håper jeg at spiren min fortsatt sitter!

Har du noen andre symptomer eller?

Da jeg mistet (7+2) begynte jeg å blø 6 dager før... jeg hadde ikke noe særlig vondt - bare litt kraftigere menssmerter rett før det kom ut.
Men selvom du blør er det absolutt ikke sikkert at du mister! :) Det er flere som har blødd men det har gått bra med mange :)
Krysser fingrene for at det går bra med deg! Og sender en stor klem :)

Back
Topp