hjelp! blør!

~lille lavendel~

Forelsket i forumet
har blødd litt i hele dag. vært på ul nå i kveld og fosteret hadde det fint, bankende hjerte og det hele. MEN legen sa blodet kommer fra livmoren. han visste ikke om dette kom til å gå rette veien men trodde det. andre som har erfaring med å blø fra livmor???? er så oppgitt nå :(

Huff, jeg har ingen erfaringer desverre.
Håper det ordner seg for dere og at blødningen stopper snart.

Håper blødningen stopper snart, og at spiren klorer seg fast! Lykke til videre

jeg har ingen aning om slikere ting. men ønsker deg lykke til og krysser fingrer og tær for deg..

Blødde derfra med storebror. Det gikk bra. Hanløp høyt oppe, blødde langt nede. Lykke til!!

"han lå" skulle der stå! :)

Krysser fingrene for deg!! Jeg har bare opplevd blødning en gang, det var i forrige sv.skap og etter sex....
Lykke til håper alt er bra og fortsetter å være det <3

Sniker litt fra januar.... har selv aldri blødd, men har ei vennine som er gravid og hun har blødd ofte i sitt svangerskap, faktisk veldig ofte og helt opp i uke 23... hun har blitt sendt til sykehus nesten hver gang og blitt innlagt en eller to ganger for observasjon. Nå er hun vel i uke 28 å alt står bra til me henne og babyen. så at du blør trenger ikke bety at det går galt:)

Lykke til i alle fall og håper at alt går fint med deg og lille:)

Småblødde i forrige sv.skap, men pga slimhinnene da. Ei jeg kjenner fossblødde og ble lagt inn. Da var det en skade på morkaka eller livmora.. nå husker jeg ikke helt, men det gikk bra :) Håper alt går bra hos deg også :)

krysser fingrene forat dette går bra <3

Her er det småblødninger stort sett hele tiden siden fredag..... Ringte legekontoret og fikk beskjed om at det var vanlig så lenge det ikke kom mer blod og man fikk kramper i tak i magen ;) så da får man bare tro på det

Back
Topp