Hjelp! Blødning!!!

SmarteMedBarn

Glad i forumet
Uæææ!

Oppdaget på toalettet nå at jeg har en blødning nedentil :sad002

Noen som har opplevd det samme og vet hvordan jeg skal forholde meg til dette? Bør jeg være bekymret og ringe legen? Kjenner jeg er lettere hysterisk her jeg sitter...

Har ikke hatt noen type blødning tidligere i svangerskapet (bortsett fra en bitteliten flekk rundt dag 9- festebødning vil jeg tro). Jeg er 18+2 uker i dag.

Sniker fra oktober! Se om det øker på og ring legen din i morgen. Greit å sjekke ;) Dersom det øker på i natt ringer du legevakt og får råd der, blødninger kan jo oppstå av skjøre slimhinner eller noe annet også! Lykke til!! Sender masse positive tanker din vei!!!

Er det mye?? Hvis det er mye, bør du absolutt kontakte legevakt.. Hadde ihvertfall jeg gjort... Men er det bare en liten dråpe, ville jeg ventet og se om det kom mer.. går nok fint dette :) :) sikkert bare en uskyldig "rift" eller noe en plass :)

Er det mye?? Hvis det er mye, bør du absolutt kontakte legevakt.. Hadde ihvertfall jeg gjort... Men er det bare en liten dråpe, ville jeg ventet og se om det kom mer.. går nok fint dette :) :) sikkert bare en uskyldig "rift" eller noe en plass :)

Jeg syntes det var hverken mye eller lite- det var friskt rødt blod, med små klumper i (som første dag i menstruasjonen- unnskyld for detaljene)...

Hvis du blør veldig har jeg hørt at du kan bare dukke opp på føden, hvis du ikke fortsetter å blø kan du jo ringe jordmor eller lege i morgen. Håper det bare er en uskyldig blødning :)

Hvis du blør veldig har jeg hørt at du kan bare dukke opp på føden, hvis du ikke fortsetter å blø kan du jo ringe jordmor eller lege i morgen. Håper det bare er en uskyldig blødning :)

Ja det håper jeg også!

Har bestilt time hos legen i morgen! (må bestille på internett eller over sms)
Kom på at jeg falt og slo magen på mandag- og selvom tulla mi ligger godt inne i magen, så blir jeg jo redd :(

Alle blødninger etter uke 12 skal leger/jm vite om... Ville ringt føden og hørt med de

Alle blødninger etter uke 12 skal leger/jm vite om... Ville ringt føden og hørt med de

Ringte føden nå og jm mente det var en uskyldig blødning. Dersom det tok seg opp ila natten så skulle jeg ringe igjen. Tar meg uansett en hviledag i morgen, har vært mye stress på jobb i det siste- og jeg må en tur til legen!

Ville ringt føden og forhørt meg.
Håper det er uskyldig.

Når det er sagt så blødde jeg flere ganger gjennom svangerskapet med datteren min. Ingen i helsevesenet fant grunnen til blødningene men alt gikk fint :)

<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13

Ringte føden nå og jm mente det var en uskyldig blødning. Dersom det tok seg opp ila natten så skulle jeg ringe igjen. Tar meg uansett en hviledag i morgen, har vært mye stress på jobb i det siste- og jeg må en tur til legen!

Har det gått greit med deg i natt?

Venter en liten skatt i september 2013 <3

Ja, hvordn går det?

<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13

Om det fortsetter i morgen så får jeg ringe dit... Var alt bra da? Fikk du noe svar på blødningen?
Morkaken min lå forran mormunnen, og det hadde dannet seg et hematom som tømtes. Helt uskyldig, og mini hadde det bra, men der var utrolig deilig å få komme til ultralyd og få bekreftelse.

Takk for omtanken alle sammen!

Snakket med jordmor på Riksen sent i går kveld, og hun beroliget meg med at det var slettes ikke uvanlig med en blødning. Jeg skulle heller ringe tilbake om det ble verre. Meeen, det ble lite søvn i natt må jeg medgi :/ Tok meg en egenmelding- dag sånn at jeg fikk kommet meg litt. Har vært en tur hos legen nå, trengte en henvendelse til fysio også. Så nå må jeg bare finne noen flinke fysio'er her i byen som har tid så snart som mulig!

Håper virkelig ikke at jeg får flere blødninger dette svangerskapet! Prøver å ikke bli hysterisk av "småting", samtidig kan man jo ikke alltid styre følelsene :)

Håper dere har en fin dag alle sammen!

Takk for omtanken alle sammen!

Snakket med jordmor på Riksen sent i går kveld, og hun beroliget meg med at det var slettes ikke uvanlig med en blødning. Jeg skulle heller ringe tilbake om det ble verre. Meeen, det ble lite søvn i natt må jeg medgi :/ Tok meg en egenmelding- dag sånn at jeg fikk kommet meg litt. Har vært en tur hos legen nå, trengte en henvendelse til fysio også. Så nå må jeg bare finne noen flinke fysio'er her i byen som har tid så snart som mulig!

Håper virkelig ikke at jeg får flere blødninger dette svangerskapet! Prøver å ikke bli hysterisk av "småting", samtidig kan man jo ikke alltid styre følelsene :)

Håper dere har en fin dag alle sammen!

Håper at du får slappet av og sovet godt i helga :) Satser på at du ikke blør mer, forstår godt at du ikke klarer å styre følelsene!

Huff! Blødninger er ikke noe kjekt!! Jeg har blødd flere ganger under svangerskapet. Ikke mye, men litt friskt blod. I uke 13 fikk jeg påvist en blødning i morkaken og ble sykemeldt. I uke 17 viste ordinær ultralyd blødningen var borte. Gynekolog har undersøkt meg og sier at jeg har et område med svært hovne blodkar i skjeden, noe som lett fører til helt ufarlige blødninger. Jordmor sa at så lenge det ikke renner tykt, friskt blod nedover bena er det ikke noe farlig. Vil og så tro at siden du er så langt på vei så ville du ha hatt smerter og. Så prøv å ikke bekymre deg ;-) Selvom det er lettere sagt enn gjort!!

Dere er så søte og snille <3

Har tatt det heeelt med ro i dag, og skal det så og si resten av helgen også! Men jeg har savnet jobben i dag- jobber jo i barnehage og det har vært så fantastisk herlig vær her i dag :)

Back
Topp