Bkno5692972

Andre møte med forumet
Jeg og min samboer hadde sex på lørdag og ut ifra syklus (variere på 28-30 dager) skulle jeg hatt eggløsning fredag eller lørdag. På mandag når jeg satt på do kom det en liten blødning, litt utvannet på en måte (beklager detaljer). Var bittelitt spor på papiret etter dobesøk resten av dagen og litt på morgen dagen etter, men så stoppet det, og nå er det ingen blødning. Det jeg da lurer på er..Er det noen her inne som har hatt festeblødning så tidlig? Har lest at det pleier å være 5-12 dager etter el, men det finnes kanskje unntak?

Lurer også på hva deres erfaring med livmortapp er. Hvordan har den vært (plassering, konsistens, lukket, åpen osv) i begynnelsen av graviditeten?

Setter stooor pris på svar, da det virker ut som en evighet frem til jeg kan ta en eventuell t
 
Kan du ha hatt EL tidligere enn du tror da? Testet du etter EL, eller tror du bare at det var på lørdag?

Jeg har ikke tatt el-test, men skulle hatt el fredag eller lørdag ut ifra syklusen min. Syns det hørtes litt tidlig ut å få festeblødning allerede 2 dager etter evnt befruktning. Har du noe erfaring med dette?
 
Enkelte får en liten blødning under eggløsning! Kan være det..
 
Jeg har aldri hatt festeblødning, så jeg aner ingenting om det. Hvis det skal komme når egget fester seg så høres det jo litt tidlig ut
 
Enkelte får en liten blødning under eggløsning! Kan være det..

Ja det kan det jo, men har aldri hatt det før så virker liksom ikke som om det var det Hadde smerter på onsdag og torsdag. Pleier å ha smerter rett før eggløsning. Spørs nok om jeg ikke bare må vente å se da
 
Back
Topp