HJELP - BILSTOL

Karsol

Elsker forumet
Når minia skal begynne i bhg i mars så må vi ha 4 stoler (2 i kvar bil) vi har 3 no men snart veks ho ut av stolen sin og må over i acta g comfort stolen.

Tenkte eg skulle kjøpe ein litt rimelig stol som Andreas kan bruke meir og meir, vokse inn i denne her

http://www.kidsandcare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=324405&b_kid=496169&utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Akta%20Graco%20Rallysport

ville dåke gjort det eller, kva rimelig stol ville dåke evt anbefalt, skal berre bruke den til og fra bhg det første året 2-3 min i bil til bhg.

Han er jo 15 kg, men ikkje 4 år da[8|]

Den hadde ikke jeg brukt[;)] Det er en grunn til at de anfales fra 4 år...

nei.. hadde ikke gjort det.. det er anbefalt for 4 år og en fire åring er mye sterkere i rygg/nakke enn en på 2.. selv om vekta er 15 kilo..[:)]

ORIGINAL: Anis

Den hadde ikke jeg brukt[;)] Det er en grunn til at de anfales fra 4 år...

ja det er derfor eg er så i tvil, men den var rimelig og eg har ikkje peng til ein 2-3000 kr stol[&o]

ORIGINAL: *Skjønningene*

Jonathan brukte beltestol fra han var litt over 2 år. ble anbefalt fordi han VEIDE over 15 kg og var høy nok til det.
Dermed var det best for han å sitte i hvis det skulle skje en kollisjon.
De store setene ville blitt alt for tunge i en kollisjon med tunge han i sa de i butikken.. dårlig forklart..

hadde selfølgelig bytta over til evt sånt sete hvis ungen var for stor for et annet.. [;)]snakk med butikken.. evt spørr tryggtrafikk??[8|]

Denne har vi som ekstra stol i pappan sin bil. Koster "bare" 700kr mer da..
http://www.kidsandcare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_kid=496169&b_id=790943

Den blir beltestol etterhvert, men har også seler frem til de er store nok. Så da får dere jo en beltestol i samme slengen noe de kan bruke til de er ganske store. Da er ikke prisen så gale altså!![;)]

jeg hadde brukt det, iom at det står 15 kg. Det står jo bare ca. 4 - 11 år. Tror dette med seter går mer på vekt og høyde, enn alder

ORIGINAL: shorty86

ORIGINAL: *Skjønningene*

Jonathan brukte beltestol fra han var litt over 2 år. ble anbefalt fordi han VEIDE over 15 kg og var høy nok til det.
Dermed var det best for han å sitte i hvis det skulle skje en kollisjon.
De store setene ville blitt alt for tunge i en kollisjon med tunge han i sa de i butikken.. dårlig forklart..

hadde selfølgelig bytta over til evt sånt sete hvis ungen var for stor for et annet.. [;)]snakk med butikken.. evt spørr tryggtrafikk??[8|]

han bruker cosmic comfort og passer heilt fint i den, men han er jo 2 1/2 når han skal evt begynne å bruke nye stolen

ORIGINAL: Reinbue

jeg hadde brukt det, iom at det står 15 kg. Det står jo bare ca. 4 - 11 år. Tror dette med seter går mer på vekt og høyde, enn alder

ja det var det eg og tenkte og i og med at det kun skal brukes til og fra barnehage

ORIGINAL: sånja

http://www.kidsandcare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_kid=496169&b_id=790943

Den blir beltestol etterhvert, men har også seler frem til de er store nok. Så da får dere jo en beltestol i samme slengen noe de kan bruke til de er ganske store. Da er ikke prisen så gale altså!![;)]

den såg ikkje så verst ut faktisk[:)]

Snakk med de på butikken du. For tror det går på høyden hans og. Men hvis han er så tung og høyden sier at han kan bruke det ville jeg gjort det. 

ORIGINAL: Lene1986

Snakk med de på butikken du. For tror det går på høyden hans og. Men hvis han er så tung og høyden sier at han kan bruke det ville jeg gjort det. 

er så langt til nokon som selger sånne herfra, tenkte eg skulle bestille på nett, men kan jo sende ein mail til butikken[:)]

ORIGINAL: Karsol

ORIGINAL: Lene1986

er så langt til nokon som selger sånne herfra, tenkte eg skulle bestille på nett, men kan jo sende ein mail til butikken[:)]
Send en mail eller ring de du [;)]

Har du tenkt på two way elite?[:)]

ORIGINAL: Karsol

ORIGINAL: sånja

den såg ikkje så verst ut faktisk[:)]

Den er genial!![;)] Snuppa sitter bakovervendt i "familiebilen". Men denne er da kun framovervendt.
Du kan stille ryggen opp og ned, selene kan flyttes opp og ned. Så kan den legges litt bakover om ungen sovner.
Vi er veldig fornøyd med den som ekstrastol. Til sommeren blir det kanskje hovedstolen hennes når lillesøster skal over i hennes stol.[;)]

ORIGINAL: Anis

Har du tenkt på two way elite?[:)]

har sett på den[:)]

Back
Topp