HJELP! Bilsete... :(

Turkisdilla

Elsker forumet
Junibarna 2019
Jeg greide å knekke en isopordel på bilesetet[:(] Er besafe (minste setet).. og jeg har bare LÅNT det..[:(]

Noen som vet om det går ann å få kjøpt en sånn isopordel??

eller noen som har et gammelt de vil selge/gi bort? Så jeg kan bare bytte ut delen som er knekt..

ååå ikke si sånn;) hehe, det jeg er redd for... men lever i håpet,, for om jeg bytter ut med en helt fin isoporbit, så er det jo bra igjen, er jo jeg som knakk med med hånden min:( ikke ulykke eller noe...

ORIGINAL: Turkisdilla

ååå ikke si sånn;) hehe, det jeg er redd for... men lever i håpet,, for om jeg bytter ut med en helt fin isoporbit, så er det jo bra igjen, er jo jeg som knakk med med hånden min:( ikke ulykke eller noe...

Jeg tror nok desverre det er ødelagt. Om jeg hadde lånt vekk et sete, og den som hadde lånt det hadde knekt noe og bare bytta det ut, da hadde jeg neppe ikke vært særlig begeistra.

å bytte biten, hadde selvsagt forutsatt at de jeg lånte setet av sa det var greit, samt at det er "lovlig"/godkjent. Men ser jo at jeg burde/må kjøpe nytt til dem..

Har du sjekket opp om det er noe garanti på setet? For når isoporen knekker så lett, så vil jeg jo tro at det er noe som produsenten må rette opp i?

har hørt folk har fått byttet den isiporen

ORIGINAL: Lille*Tigergutt

Har du sjekket opp om det er noe garanti på setet? For når isoporen knekker så lett, så vil jeg jo tro at det er noe som produsenten må rette opp i?

det var smart.. syns virkelig den knakk litt for lett, jeg lente meg på den.. og det skremte meg litt..

ORIGINAL: bondekone

har hørt folk har fått byttet den isiporen

Om setet blir levert inn for rep. er jo saken grei, men slik jeg forstod det på TS skulle hun gjøre dette selv, og det ville ikke jeg satsa på.
Dessuten har jo alderen på setet noe å si.

Er med på alt som er godkjent[:)] Men får vel ta noen tlf å høre om det kan sendes inn osv.. Takk for tips!

Vil bare si at jeg har et sånn sete som jeg bruker til tanteungen min. å jeg er ganske stor dame å har lena mæ mange ganger på de isopor delene av sete å de har ikke så mye som rikka seg.
Så vil tro det er en feil med det sete, å bedre at den biten knakk av at du lente deg på det enn at det skulle skjedd i en evt kollisjon!!

Vi har hvertfall bytta innvendig isopor på babysetet fra maxicosi. Det røyk når jeg skulle vaske trekket for å selge videre.

Da betalte vi noen kroner, så bestilte de inn til oss på reflex.

Hurra, så glad, Det gikk på garantien, de bestiller helt nytt sett med isopor og bytter for oss. De sa at setet ikke skal tåle at man lener seg på det, uansett vekt, skremmende,,,

Back
Topp