Hjelp! Ang sprøytestart

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Jeg skal begynne på sprøyter dagen etter mensen. Men man kan ikke begynne på sprøyter på en tirsdag.
Og i går på søndag fikk jeg friskt blod på papiret. Men bare vært blod når eg har vært på do og ikke i bindet. Har ikke blødd i natt men var blod på papiret i morges. Så

Begynner eg sprøytestart idag, mandag, selvom det har vært veldig lite blod ? Eller venter jeg helt til onsdag? ? Hjeeeeelp

Jeg skal begynne på sprøyter dagen etter mensen. Men man kan ikke begynne på sprøyter på en tirsdag.
Og i går på søndag fikk jeg friskt blod på papiret. Men bare vært blod når eg har vært på do og ikke i bindet. Har ikke blødd i natt men var blod på papiret i morges. Så

Begynner eg sprøytestart idag, mandag, selvom det har vært veldig lite blod ? Eller venter jeg helt til onsdag? ? Hjeeeeelp
Legen sa til meg at det ikke er mensen før det kommer en ordentlig blødning. Høres ut som det er litt spotting du har? Er det litt eller er det skikkelig mensen på papiret og?

Jeg ville ventet til det var skikkelig mensen. Hvorfor kan du ikke starte på en tirsdag?

Er det noen telefonvakt på klinikken da? Det er jo best å spørre de evt.

Legen sa til meg at det ikke er mensen før det kommer en ordentlig blødning. Høres ut som det er litt spotting du har? Er det litt eller er det skikkelig mensen på papiret og?
Er en del frisk blod på papiret men ikke like mye som når mensen er begynt for fullt liksom.. vanskelig situasjon iom at eg må begynne idag eller vente helt til onsdag. .

Jeg hadde samme problem med at jeg spottet akkurat som deg. Sykepleieren jeg snakket med ved UNN sa at da skulle jeg vente, fordi det er viktig at livmorslimhinnen blør ut før man begynner med sprøytene. Så jeg ville ventet til onsdag:-)

Jeg hadde samme problem med at jeg spottet akkurat som deg. Sykepleieren jeg snakket med ved UNN sa at da skulle jeg vente, fordi det er viktig at livmorslimhinnen blør ut før man begynner med sprøytene. Så jeg ville ventet til onsdag:-)
Så bra :) godt å ha dette forumet :) da venter jeg til onsdag morgning:)

Jag börjar med sprutorna i morgon . Har spottat sedan fredagen ..och på den sjunde mensdagen ska jag ha kontroll .dvs på söndag igentligen..men tror det blir på måndagen då.

Høres fornuftig ut å vente til onsdag. De er veldig opptatt av at mensen skal ha kommet i gang for fullt. På Stork klinikken opererer de med to alternative oppstartdager, dag 2 og dag 3.

Back
Topp