Hjelp ang. soving!

Masemamma 2009/2011

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Januarskatter 2015
VIP
Snuppa sover så mye på dagen nå!
Før sov hun 4 lurer på 30 min ca.
Men nå sover hun 2 lurer på 4-5 timer tilsammen om dagen.
Om natta sover hun fra 19/20-05/06
Det hadde jo vært mye smartere for hun og oss(for hun er jo halvveis trøtt hele tida) at hun sov kanskje 2 timer mer om natta og heller 2-3 timer på dagen. Men kan vel ikke gjøre noe med det?
Hva ville dere ha gjort?

Hun står feks opp kl 06
sover fra 09-1130
sover fra 14-16
legger seg 20

Ser ganske likt ut som sovemønsteret til mini her dette, bortsett fra at han legger seg vanligvis klokka 19.00
Han våkner tidlig ca 06.00-06.30
Men jeg er fornøyd jeg da... såh...? Jeg synes dette er gode soverutiner så jeg hadde aldri i verden prøvd å endre mønsteret i fare for å ødelegge og få krøll i rutinene...

Jeg vil no heller si at snuppa di har gode søvnvaner/rutiner, men forstår at du synes det er tidlig å stå opp ja [;)]

OK. Grunnen til at jeg lurte ar pga noen her sa at det er best at de ikke sover mer enn 3 timer på dagtid for å ikke ødelegge nattesøvnen[;)]
Å stå opp 6 går greit, har jo gjort det i nesten 9 mnd nå[;)]

Jeg synes dette så ut som kjempefine søvnrutiner jeg, skrulla. Personlig ville jeg ikke gjort noe med det.

ORIGINAL: Chinchilla

Jeg synes dette så ut som kjempefine søvnrutiner jeg, skrulla. Personlig ville jeg ikke gjort noe med det.

Da gjør jeg ikke noe med det heller[;)]
Er egentlig fornøyd med de jeg, men ble jo litt bekymra når jeg leste at de ikke skal sove mer enn 3 timer på dagen...hehe[;)]

Er forresten typisk at hun skal få så gode soverutiner akkurat nå som sambo er gått ut i pappaperm! hehe

Back
Topp