Hjelp ang sko til brudekjole

talata

Forumet er livet
Bryllupet er i Juli neste år, hvilke sko bør jeg velge.. ? Har ikke lyst til å svette i hjel i beina.. Å hvilken farge vil være finest til kjolen? (kommer noen til å se skoa i det hele tatt?)

Me pumps så mener jeg vanlige brudesko....

Mønsteret i kjolen ser slikt ut

Tiaraen ser sånn ut

Sølv sandaler.....eller pumps[:)]

hei hei. kan ikke se kjole fargen så godt herfra, men det ser ut som det er litt gull på den. da ville jeg valgt gull. hvis det er sølv så velg sølv. eller hmm  tiaraen din er sølv. hehe  er ikke mye hjelp jeg. hehe
ville hatt sandaler uansett [;)]

Hvite pumps er jo finest når man skal være brud.
*les tradisjonelt finest...
men sølvsko kan også være fint!
Ville IKKE valgt gull med den tiaraen!

Jeg giftet meg i køben for tre helger siden i noen og tredve grader og 8 lag kjole
(JAAAAAAA det var vaaaaaaarmt!!!)
Da hadde jeg hvite slingbacks i kirken, men byttet til høye åpne gullsko til middag og dans på kvelden.

Sko i samme fargen som kjolen. Klarer ikke helt se utfra bildet hva det blir.

Ja, noen ser skoene dine. Når du går, og når du danser. (Og om fotografen din har samme fantasi som min, under fotograferingen også, hun tok jo til og med eget skobilde, mannen satte frem foten, jeg trakk opp kjolen litt og satte frem foten mot hans.. litt stilig faktsik.)

Jeg hadde ivory kjole (eller elfenbensfarget da, som det heter på norsk), og derved helt naturlig også ivoryfargede sko. Jeg hadde typiske brudesko, kjøpte dem der jeg kjøpte kjolen, men det var ikke noe problem at de var varme. De var jo ikke sånn helt tette hele veien rundt heller da, sånnsett.

Back
Topp