Hjelp....ang omsorgspermisjon

CuriosityKillTheCat

Gift med forumet
Aprilbarna`15
Noen som vet om man kan ha omsorgspermisjon fra jobben sin og så jobbe fullt i en annen kommune?

Eks: hvis jeg jobber i en annen kommune enn hjemkommunen min og søker omsorgspermisjon så jobber jeg fullt i hjemkommunen min. Da får jeg jo fortsatt mere tid til barnet.

noen som evt vet hvor jeg kan finne regler som omhandler dette?

Du har tenkt å søke permisjon uten lønn for å være med eget barn, og så jobbe fullt likevel?

Det hørtes ikke helt greit ut nei.
For det første får du noen lønn/permisjonspenger??
Da kan det ihvertfall ikke være noen god ide

Omsorgspermisjon får du jo ikke for å jobbe en annen plass... det får du for å ha omsorg for noen istedet for å jobbe[;)] Hør med nærmeste omsorgsdistrikt sånn jeg har skjønt det[;)]

nei jeg har ikke, men en venninne som lurte på det. Det er ganske langt å kjøre til der hun jobber, mens den andre jobben er mye nærmere.
Jeg tror nemlig ikke at det går for som dere sier så faller jo grunnlaget for permisjonen bort når du ikke skal være hjemme med barnet ditt........[;)]og mener da det riktige må være å søke vanlig permisjon uten lønn ett år

ORIGINAL: CuriosityKillTheCat

nei jeg har ikke, men en venninne som lurte på det. Det er ganske langt å kjøre til der hun jobber, mens den andre jobben er mye nærmere.
Jeg tror nemlig ikke at det går for som dere sier så faller jo grunnlaget for permisjonen bort når du ikke skal være hjemme med barnet ditt........[;)]og mener da det riktige må være å søke vanlig permisjon uten lønn ett år

Ja, da må hun søke om generell permisjon uten lønn og se om hun får innvilget det.

Back
Topp